/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Clocks/gummi træsko
Fra : TanteAnne
Vist : 7179 gange
100 point
Dato : 14-05-09 10:30

Jeg elsker at gå i clocks, men synes de er lidt dyre...sidste år købte jeg nogle uorginale i Harald Nyborg som var gode at ha´på men de har dem ikke mere.
Ved du evt. hvor jeg kan købe clocks til en overkommelig pris.

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 14-05-09 10:38

Jeg erikke sikker på hvad du mener med clocks (ure?).
Men hvis du mener træsko med kunststof såler med eller uden stålkappe, så har de dem hos de fleste arbejdstøjsforhandlere som f.ex. Stark, Ar-Si-Ma. A.O. og Carl Rasmussen.

Kommentar
Fra : Palmen

Dato : 14-05-09 10:40

Holde øje med tilbudsaviserne. Jeg købte nogle originale i sportmaster for kr. 200 på tilbud.

Uoriginale kan købes på f.eks. qxl.dk til kr. 75 http://www.qxl.dk/search/search.asp?txtSearch=clogs&Adv=1&catalog=5&Catg=1&InTitleAndDesc=1

Kommentar
Fra : TanteAnne

Dato : 14-05-09 10:42

Der skulle selvfølgelig stå CROCKS

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-05-09 11:59
Kommentar
Fra : TanteAnne

Dato : 14-05-09 12:03

Tror nu de bliver kaldt meget forskelligt, crocks, clogs, crogs men det er nu også lige meget bare vi ved hvad der snakkes om

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 14-05-09 12:28

Jeg købte flere par til mig selv, mand og alle vores unger på de forskellige markeder sidste år, vi gav 50 pr. par og 120 for 3 par den ene gang. Ikke originale, men udmærkede at gå i.

http://www.markedskalenderen.dk/marked/default.asp

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 14-05-09 13:21

vesterbrogade lige før føtex - gode kopier fra ca 50 kr - eller 2 for 120 hvis du bor i kbh

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 14-05-09 19:27

Crocs er de originale. Clogs betyder bare træsko. Tror vist det også er et mærke. Men nu er der mange andre kopier. Jeg har de originale, men kopierne tror jeg er mindst lige så gode og meget billigere.

De har dem i Bilka

Godkendelse af svar
Fra : TanteAnne

Dato : 15-05-09 17:50

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-05-09 13:22

velbekomme - hehe skal selv lige ind og have købt lidt af dem