/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Imedeen
Fra : prio
Vist : 5283 gange
200 point
Dato : 13-05-09 22:32

Er det rigtigt, at Imedeen-tabletterne virker mod soleksem?

Har nogen her erfaring med Imedeen til at udsætte aldringstegn?

Virker meget dyrt, er de pengene værd?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 13-05-09 22:43

Salgslir det hele... smid hellere pengene ud af vinduet, så kan andre få glæde af dem

Accepteret svar
Fra : skytten49

Modtaget 210 point
Dato : 13-05-09 22:47

Jeg brugte dem for mange år siden, og de virkede faktisk. Jeg havde ikke fortalt nogen jeg brugte Imedeen, men efter nogle måneder, var der et familiemedlem der sagde han synes, at jeg ikke havde så mange rynker mere. Men desværre stoppede jeg, da økonomien blev dårligere pga sygdom. For de er dyre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-09 22:47

Citat
Beskytter IMEDEEN huden mod solskoldning?
IMEDEEN-hudplejetabletter beskytter ikke mod solen. Du skal altid bruge sollotion med en passende solfaktor SPF, når du er udendørs.

http://www.imedeen.dk/Ready_to_do_more/Ask_the_expert/FAQ.aspx

salgsgas ja

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-09 22:48

ps en god solfaktor beskytter huden for stress - ved alt vejr

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 13-05-09 22:49

hvis man har en god økonomi, er de pengene værd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-09 22:51

sund kost er både billigere og bedre - plus omtanke

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 13-05-09 22:52

men man skal regne med 2- 3 måneder før man kan se virkningen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-05-09 22:53

Jeg har fået anbefalet af en hudlæge en behandling af kraftig soleksem.

Start i marts i solarium, 2 gange om ugen til du har fået 10 behandlinger. Det forhindrer soleksem resten af sommeren, og bivirkningen er at man bliver lettere brun.

Du kan nå solariebesøgene endnu. Og de er billigere end piller.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-09 22:56

granner01 - pas på med hvad du anbefaler - jeg har gået til behandling med kontrolleret solarie på rh - resultat hudkræft !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-05-09 23:01

Hvis Imedeen virkelig var så utrolig godt mod soleksem og reduktion af rynker, ville det være

meget mere i medierne, hvem vil ikke hellere tage piller frem for at skulle under kniven for egen

regning, eller slippe for at smører kroppen med solcrem

Nej den gang reklamegas tror jeg ikke på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-09 23:03
Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 13-05-09 23:09

nu har jeg ikke nævnt soleksen, kun rynker. jeg har ingen viden om soleksem. Når der ikke er så megen snak om Imedeen, er det nok fordi det er så dyrt, at det er begrænset hvor mange der prøver og folk vil se resultater med det samme, og stopper inden det når at virke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-09 23:20
Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 14-05-09 10:45

Indholdsstofferne er et Marine kompleks, tomatekstrakt og vindruekærneolie.

Det lyder ikke ligefrem somom det berettiger en høj pris. Sikke også noget fis at skrive marinekompleks - er det mon tang?
I firserne brugte vi ølgær og tangpulver for at få stærke negle og sund hud - det kostede få kroner, men kan kun erhverves for større summer i dag. Det virker somom der er gået mode i at det skal være dyrt.

Ellers gå ned i en butik og læs præcis hvad der er i, og se så om ikke det kan kombineres på anden vis. Helsekostforretninger af den helt gode type vil kunne hjælpe med at få ingridienserne enkeltvis.

Så vidt jeg kan se er der flere forskellige produkter hvor et er til rynker og et andet til at forberede huden for solen - skal vi gætte på beta karoten?

http://kosttilskud-og-helse.dk/kosttilskud/imedeen_time_perfection_120_tabletter_114_da.html

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-05-09 12:40

miritdk

Det er jeg ked af at høre, men jeg er nødt til at fortsætte selv, ellers bliver jeg hårdt angrebet af soleksem. Og det er surt for jeg er mørk i huden med brune øjne, så jeg skulle jo kunne tåle sol. Jeg har aldrig været solskoldet.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 14-05-09 12:56

granner - jeg kender en sort afrikansk pige der får soleksen - så det har åbenbart ikke noget med hudfarve at gøre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-05-09 13:19

granner01 - har du evt d-vitamin mangel ??? for det er noget mange har uden at vide det - og det har du jo brug for i det tilfælde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-05-09 14:56

Hvis produkterne ikke er dyre, bliver de ikke solgt

Vi vil jo gerne tro der ligger en masse forskning bag

Mange gamle husråd er gået af mode, men mon ikke de finder indpas igen

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 14-05-09 16:53

Ja det er en underlig tendens nordsted..

Jeg hørte også at nu hvor alle køber de dyre mærkevarer, så opstår der ekstemt dyre ny mærker for at de rigtig rige skal have noget for sig selv.

Men mon ikke det er den dybere mening med en finanskrise, at nogen flere mennesker skal finde frem til nogle lidt dybere værdier?

Tomat og vindruekærneolie.... tsk....

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 14-05-09 18:11

tomat og vindruekerne olie er en lille del af det der i. Og Imedeen eksisterede også for 20 år siden, det er ikke et nyt produkt. og af alle jer der påstår det er fup, har jeg ikke set nogen der har prøvet det. Helt klart det er for dyrt, men det virker. jeg var kun i 40 års alderen da jeg fik ekstremt mange rynker, og jeg har ikke fortrudt jeg brugte de penge.
her kan I se indholdet: http://www.imedeen.dk/want_to_learn_more/about_IMEDEEN/ingredients.aspx

men hele opskriften får I ikke, da de sikkert ikke vil have andre til at lave det samme

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 14-05-09 18:41

hmm.. hvorfor er der ingen videnskabelige undersøgelser af virkningen, når det har eksisteret så længe?

Nej, for min skyld kan det virke eller lade være - for meget trademark og ordgejl giver mig TVSHOPkvalme (de har vel også ting der virker) og afslører virkelig stor business mere end idealisme.

De samme ingridienser nævnes adskellige gange i forskellige sammenhænge med nye TMér og marinekompleks er så proteiner og polysakkarider.

pubad

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 14-05-09 19:13

det sælges altså også i Matas, der købte jeg det i sin tid. desuden er de fleste kosttilskud ikke videnskabeligt testede, simpelthen for de det kostermange millioner

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 14-05-09 19:25

Virker det somom jeg anklager brugerne for noget?
Det er ikke min mening...

Godkendelse af svar
Fra : prio

Dato : 21-05-09 18:37

Tak for svaret skytten49.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 21-05-09 18:42

selv tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-09 19:18

Hvorfor overhovedet spørge, du havde jo besluttet dig i forvejen

Hvis de piller virker så godt, så syntes jeg det er underligt, at vi ikke ser nogle før og efter billeder i reklamerne

I reklamer ser man altid dem der overhovedet ikke har behov for piller (rynker, ikke solcrem)

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 21-05-09 19:40

undskyld Nordsted1, men før og efterbilleder i reklamer, er ikke seriøst og beviser ikke noget. Det er nem at fjerne rynker på et foto. Manipiulation med før og efter billeder, foregår i stor stil.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-09 20:01

Skytten49.... det skal du da ikke undskylde ......men du har ret

Men hvorfor viser de altid reklamerne for antirynkecrem på nogle der overhovedet ikke har behov for den crem

Jeg ser nok først et evt. svar når tråden er lukket, og lige til info, så køber jeg den ikke, jeg har ikke så mange spørgepoint

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 21-05-09 20:30

Vi snakker om Imedeen tabletter, ikke rynkecreme

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 21-05-09 20:32

og det er ikke første gang du bliver fornærmet, når jeg har fået godkendt et svar