/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Forfalsket ansættelseskontrakt
Fra : 10.Totti
Vist : 1905 gange
270 point
Dato : 13-05-09 16:31

Blev fyret for en månede siden, havde sidste arbsdag idag,

Da jeg har mistet min egen kontrakt bad jeg om en kopi..

Nu er problemet bare det, at de har ændret i den,

jeg startede som 16 årig i 2006, fra jeg startede og til jeg blev 18 i 2007. der havde jeg ingen arbkontrakt,,

Nu har de så ændret i den jeg lavede der jeg blev 18, jeg skrev under den 10-9-07 og de har skrevet oveni så der står 10-5-06

Er der nogen der har oplevet det? er det ikke hammer ulovligt? Kan detsværre ikke kontakte fagforenigen idag,derfor spørger jeg herinde om nogen har prøvet det.

Jeg vil nemt kunne bevise den er forfalsket, da den adresse jeg havde dengang jeg skrev under, der flyttede jeg først ud i 07

Plus den løn jeg fik der jeg blev 18, at den ikke svare til hvad jeg fik som 16 og 17årig, hvilket man kan se på lønsedler

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-05-09 16:35

Og din fagforening er informeret,
det hjælper ikke at du fortæller det her.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-05-09 16:36

- fat i fagforeningen i morgen, så ordner det sig... og der er nogen der bliver stegt.

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 13-05-09 16:37

Ja men skulle ringe imorgen,, Var bare nysgeri om der var nogen der havde prøvet det samme :)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-05-09 16:38

Citat
Ubesvarede 2
- Besvarede 43
- Annullerede 80
- Slettede 0
Ialt 125

Med den statistik er totten sikkert ikke med i en fagforening.

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 13-05-09 16:40

Ork jo, og har snakket med dem, Men skulle ringe imorgen

Kommentar
Fra : pve

Dato : 13-05-09 17:30

Så ring du i morgen og fortæl om det bagefter så kan vi få at vide hvad resultatet bliver

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 13-05-09 17:37

Ingen der bare har en lille ide om hvad der kan ske? om det kan få konsekvenser for dem eller sådan noget? :)

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 13-05-09 18:06

Havde du forventet et fornuftigt svar med disse tal?

- Ubesvarede 2
- Besvarede 43
- Annullerede 80
- Slettede 0
Ialt 125

Du er blev snydt.

hawaii7

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 13-05-09 18:27

Fuck du er heldig... Det er instant erstatning samt en kæmpe bøde til virksomheden.

Tillykke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-05-09 18:29

Efter din beskrivelse ser det ikke godt ud for din arbejdsgiver - dokumentfalsk er en alvorlig sag.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-05-09 18:52

10.Totti

Hvad har din nu "tidligere" arbejdsgiver sagt til at kontrakten ikke er korrekt ?????

Hvis du ikke har gjort arbejdsgiveren opmærksom på fejlen, så bør du gøre det før du går videre med "sagen"

Måske han/hun så selv vil rette det.

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 13-05-09 18:56

Kan ikke se hvorfor det skal rettes? Skal vel prøve at se om jeg kan få en sag ud af det, da det er gjort 100% bevidst, for at dække over, at jeg ikke havde en kontrakt fra jeg var 16år til jeg blev 18

Men en anden måde det kan blive et problem for ham er, at der jeg startede i april 06 som 16 årig, der fik jeg 55kr i timen, men ifølge "denne kontrakt" så er den jo lavet og underskrevet d 10maj 06, med en løn på 105kr i timen.

Så det er jo 50kr i timen. x37 timer om ugen, fra maj 06 til sep 07..

Det bliver jo til lidt penge