/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Pavillon
Fra : jakobal
Vist : 688 gange
300 point
Dato : 13-05-09 10:31

Hej,
Kunne godt tænke mig en pavillon i træ, efter den i stål og plastic led døden ifm med blæsevejret forleden. Har set på nettet, men de koster kassen. Da jeg ikke er den store handymand tør jeg ikke rigtigt kaste mig ud i at lave en selv helt fra bunden. Nogen der kender et sted hvor man kan købe en have-pavillon i træ til en "god" pris? Eller alternativt har en ide til hvordan man nemt kan lave en lukket hygge-stue ude i haven
Mvh
Jakobal

Kommentar
Fra : kj

Dato : 13-05-09 10:56
Kommentar
Fra : kj

Dato : 13-05-09 10:59

Har selv købt et skydedørsparti i alu hos dem, 4 sektioner bredde 4,05m højde 2m + fast alu parti 70cm, ialt 6.400,oo dkr.

Kommentar
Fra : jakobal

Dato : 13-05-09 11:05

OK, er det noget du har bygget ind i din eksisterende terasse?
Man må vel ikk se et billede?

Kommentar
Fra : kj

Dato : 13-05-09 11:26

Det er bygget ind i min eksisterende overdækkede terrasse, som ellers var åben i den ene side. Jeg har i øjeblikket ingen billeder.