/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
DVD vil ikke afspilles på PC
Fra : lokemis
Vist : 410 gange
40 point
Dato : 13-05-09 09:00

Jeg har ofte overspillet film fra TV til min Sony optagers harddisk og derfra kopieret til en DVD RW.
Denne har så efterfølgende uden problemer kunne afspilles på min bærbare Dell, der har Windows Media Player.

Pludselig vil de senest overspillede DVD-er ikke komme frem. Der popper kun den dialogbox op, der vises, når man f.eks. vil indlæse fotos - "Create new CD" osv. Der kommer en meddelse om tom CD.

Jeg har selvfølgelig kontrolleret, at DVD-en kan vises på TV-skærmen, så der er altså noget på.

Hjælp modtages med taknemlighed.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 13-05-09 09:09

Du skal afslutte skiven på optageren, ellers kan den kun ses på optageren.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 13-05-09 10:50

De RW diske har også et begrenset leve tid..hvis den har været overspillet 50 gange, kan den muligvis stå helt af