/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
En skønhed.
Fra : Mosebaek
Vist : 566 gange
100 point
Dato : 12-05-09 16:30

Prøv lige at se ham her:
http://www.bt.dk/article/20090512/krimi/90512068/
Det lyser ud af ham,at det eneste han bruger hovedet til,er at holde ørene fra hinanden.
Han har sikkert ikke mere hjerne end reservehjulet,i min bil:Den løber også med,når den bliver sat på.Ligner meget nazityperne,når de er på strækmarch.Jeg er godt klar over,de er fra hver der yderfløj.Men som typer,tror jeg de er meget ens.Nemlig total blottet,for bare en lidt fornuftig tankegang.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-05-09 16:35

Citat
I B.T. bliver Valdemar Markussen blandt andet spurgt, hvorfor han er så begejstret for vandaliseringen af gaden.

- Det er fordi, det kapitalistiske samfund ikke kører særlig godt. Markedskræfterne fungerer tydeligvis ikke, det har vi jo set konsekvenserne af. Og der synes jeg, at man som almindelig person godt kan se butikkerne og det ekstreme overforbrug som symbolet på det. I lørdags mødte jeg folk, som aldrig ahvde været til gadefester før, men som stod og dansede på taget af biler. Så der var helt klart en masse frustrationer. Det handler vel om, at man er nået til en grænse, siger Valdemar Markussen.

...mage til lam idiot skal man da lede længe efter. Desværre idømmes ikke længere strafarbejde, men helst kun løftede pegefingre.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-05-09 16:58

Bare vent til strømerne får fingre i ham. En skam det ikke kommer i avisen, når idioten sidder og tuder, mens han proklarer at han sandelig ikke lavede noget.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-05-09 20:19

Kors, sæt alle de unge anarkister ud på en øde ø, Danmark har over 400 øer så der må være en de kan være på. Eller giv dem en saks og bed dem om at høste en stor rapsmark, så er de beskæftiget i flere uger. For en røvfuld er det vel ikke tilladt at give dem.

Accepteret svar
Fra : bruuno117

Modtaget 100 point
Dato : 12-05-09 21:19

Han ligner bare den type some man for lyst til at spontant stikke en på kassen.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-05-09 22:32

Er Valdemar (Kong Valdemar vender sig i sin grav) ikke klar over, at misundelse er en grim ting...........................

- og så skulle han tage en tur til tandlægen...............

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-05-09 17:12

Tak for svaret bruuno117.Den er jeg ganske enig i.

VH.Mosebaek.