/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Dreamweaver - Slideshowe?
Fra : spiky
Vist : 566 gange
165 point
Dato : 12-05-09 11:51

Jeg har før haft min hjemmeside lavet med Kompozner, hvor min hjemmeside også har virket, men nu hvor jeg har lavet min hjemmeside i dreamweaver, så vil mit slideshowe ikke virke når jeg oplaoder den på internettet, den virker fint på computeren, men ikke på internettet.

Jeg har måtte lave koden anderledes i dreamweaver, ind i kompozner, derfor må det være koden som ikke fungere, men kan ikke selv se det, nogen der kan hjælpe?

Her er min hjemmeside, som er lavet i Dreamweaver, og her virker slideshowet ikke : http://www.koiengel.dk/index.html

Kommentar
Fra : peque

Dato : 12-05-09 13:17

Normalt burde din kode omkring din fil ligne dette:

Kode
object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0" width="521" height="341">
<param name="movie" value="Images/Intro.swf">

<param name="quality" value="high">
<param name="repeat=1" value="">
<embed src="Images/Intro.swf" width="521" height="341" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" repeat=1=""></embed>
</object>

Men så vidt jeg husker det - var det også ret tricky at få til at fungere, men jeg er nu mere i tvivl omkring dine scripts/noscript og dine <div> tags om det er dem der kunne drille?

Kommentar
Fra : spiky

Dato : 12-05-09 14:22

Tjaa det er et godt spørgsmål, ved ikke så meget om det, nogen der ved det?

Kommentar
Fra : peque

Dato : 12-05-09 14:24

Mere ment som jeg ville aldrig ligge det i DIV - og kobblet ind i noget uoverskueluigt noget?
Dreamweaver er kanoin - bruger det på jobbet - men kun som editor.
Hvis man beder den om at lave standardkodning - så kommer den frem med en masse slamkodning!

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 165 point
Dato : 13-05-09 08:35

Det ser ud til at linket i

koden
slide_showe.swf?xml_path=slide_showe.xml

ikke er sat ind i øverste kode (AC_FL_RunContent)
men kun slide_showe.xml uden playeren slide_showe.swf

prøv at sætte linket
slide_showe.swf?xml_path=slide_showe.xml
ind de to steder i AC_FL_RunContent koden.
efter xml_path=

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-05-09 08:38

ups,efter
movie','slide_showe?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-05-09 08:41

og tjek om stien er rigtig i
Kode
<script src="../Scripts/AC_RunActiveContent.js" type="text/javascript"></script>

til ="../Scripts/AC_RunActiveContent.js

Kommentar
Fra : spiky

Dato : 15-05-09 08:04

Har fundet en løsning, lavet bare slideshowet i kompozerne, også virket det.:)

Godkendelse af svar
Fra : spiky

Dato : 15-05-09 08:05

Tak dine anstrængelser Manse9933.