/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Expression Web version 2.
Fra : Anli
Vist : 763 gange
300 point
Dato : 12-05-09 09:18

Er der nogle som har erfaring med dette program fra Microsoft?
Microsoft siger at det er afløseren for Frontpage.

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 310 point
Dato : 12-05-09 10:11

Du kan prøve programmet her i 60 dage...

Vi er glade for, at du tør sætte dig bag rattet i vores testversion af Expression Web. Versionen kører for fulde omdrejninger og prøvetiden udløber først 60 dage efter, du har installeret pakken. For at kunne køre med og downloade, har vi brug for, at du registrerer dig, ligesom du skal hente en produktnøgle. Vær opmærksom på, at du skal være på nettet for at kunne gennemføre testkørslen. Følg nedenstående anvisninger.

Sådan kommer du op at køre

Installer Microsoft .NET Framework 2.0 før du installerer Expression Web.

Husk at fjerne alle Microsoft Office 2007 beta programmer før du installerer Expression Web prøveversion.

Hent en produkt nøgle for at aktivere testkørslen. Du skal være forbundet til nettet når du aktiverer programmet.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=46bda6c1-fad4-4b17-bbd7-a857d4911a8a&DisplayLang=da

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-05-09 10:54

Ja kan kun sige af MS web editore ikke er anbefaldingsværdigt, de følger ikke standarderne for webprogrammering og har man først kodet i de programmer så kan man ikke bare kode i et andet program fx. dreamveawer.

Plus at man lære koderne forkert.

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 12-05-09 11:01

Interessandt svar fra dig webnoob, kan du ikke uddybe nærmere.
Mener du at Microsoft leverer en dårlig vare?
Jeg går ud fra at du har læst svaret fra Iah.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-05-09 11:44

Hvis du vil ha' en editor der leverer god kode så skal du springe på denne Kompozer der er ganske gratis. Du kan læse om den her og der er også en begyndermanual http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-kompozer.php
og download af programmet http://mozilladanmark.dk/produkter/kompozer/ nederst på siden.

Med hensyn til det program du efterspørger kender jeg det ikke, men hvis det ikke er bedre end Frontpage der lavede det mest umulige kode der ikke var/er istand til at validere hos W3C.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-05-09 12:11

Anli kan næsten regne ud du ikke er enig med min påstand. Hvis du lave en hjemmside i frontpage og prøver at validere koden så vil den med 100% sikkerhed fejle, MS følger ikke de internationale standarder for html kode og de betyder hvis du laver en hjemmeside med deres kodeforslag og ligger det op på en hjemmeside som IKKE har frontpage extention vil siden ikke vises korrekt.

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 14-05-09 15:12

Oprindelig fremsatte jeg mit spørgsmål omkring Expression Web, ud fra at jeg håbede at der fandtes en erfaringsgruppe eller hvad de nu hedder, som jeg kunne henvende mig til med spørgsmål som kommer uundgåeligt popper op, når man arbejder med Expression Web.

Med hensyn til de svar jeg har fået har jeg følgende kommentar.
Jeg har talt med en ekspert som programmerer i Expression Web og han kan slet ikke genkende de påstande som webnoob og bentjuul fremfører omkring Expression Web.

Det undrer mig dog at iah ikke tager til genmæle overfor påstandene som webnoob og bentjuul fremfører.

Så indtil jeg er blevet "klogere" holder jeg pointene i hånden.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-05-09 16:09

Jeg kommer ikk emed nogen påstande om Expression Web da jeg ikke kender programmet, men derimod frontpage.

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 14-05-09 16:37

Undskyld webnoob det var en smutter.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-05-09 16:37

Citat
Det undrer mig dog at iah ikke tager til genmæle overfor påstandene som webnoob og bentjuul fremfører.

Jeg vil ikke kloge mig på de påstande, det har jeg alt for lidt forstand på HTML kodning til.
Min hjemmeside er udarbejdet i Frontpage og fungerer efter min bedste overbevisning trods alle de nævnte forbehold.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-05-09 22:50

Anli, det er ok, det går nogen gange lidt stærkt med at svare.

aih, hvis du prøver og editere dine hjemmesider filer i fx. dreamweaver MX vil du oplever at deb vil finde fejl i din html kode.

Godkendelse af svar
Fra : Anli

Dato : 03-07-09 10:08

Tak for svaret iah.
Jeg er begyndt at bruge Expression Web og det går ganske godt.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 03-07-09 18:17

Fint nok. God fornøjelse...