/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Pinnacle Studio 12
Fra : sonjor
Vist : 1314 gange
100 point
Dato : 11-05-09 19:30

Jeg har lige købt ovennævnte program, men kan ikke lave rulletekster. Hvilken version (til Vista) skal jeg mindst have for at lave rulletekster?

Hilsen Sonja

Kommentar
Fra : alka

Dato : 12-05-09 06:49

Når du skal lave rulletekster, skal du når du er inde hvor du kan lave tekster, oppe i øverste venstre hjørne markere hvad du vil. Der er tre mulighjeder: fats tekst, rulletekt op eller rulletekst fra højre mod venstre. Skriv igen, hvis du ikke kan finde det!

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 12-05-09 07:21

Tak, men det ved jeg. Problemet er bare, at der i øverste venstre hjørne kun er en firkant - ingen valgmuligheder, desværre. Jeg tror derfor, at den facilitet ikke er til rådighed i min udgave, som altså IKKE er hverken plus eller ultimate

Hilsen Sonja

Kommentar
Fra : kj

Dato : 12-05-09 09:27

Der mangler måske noget i din installation, jeg kan da lave rulletekster helt tilbage i min Studio 8.

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 12-05-09 13:01

Jeg har nu prøvet at reparere installationen, men det hjalp heller ikke. Jeg har en "uægte" version 10 plus på en anden PC, som kører XP, den kan godt, men den version jeg har på XP'en kan ikke installeres i Vista. Ville jo også helst bruge den, jeg har købt og betalt. Tror I, at det SKAL være "Plus", og i såfald, hvordan får jeg så opgraderet? Jeg vil ikke købe det hele en gang til.

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 50 point
Dato : 15-05-09 10:25

Det kan da got være, at det er med i + pakken. Jeg har haft + pakken til mine ver. 10,5, 11 og nu ver. 12.

Prøv også:

http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/Products/Consumer+Products/Home+Video/Studio+Family/Studio+12+Support/Contact/Contact+Support/Contact+Support+for+Studio+12.htm

om du kan finde noget der sonjor.

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 15-05-09 10:35

Tak for svaret alka. Ja jeg har i mellemtiden fundet ud af, at jeg skal købe plus-pakken også. Det kvier jeg mig lidt ved, da jeg kan se at WQin.movie maker kan gøre det, og det er jo gratis. Mon jeg lovligt kan sælge pin studio 12 pakke. Jeg har jo købt og betalt den.
Hilsen Sonja

Kommentar
Fra : alka

Dato : 19-05-09 18:02

Selv tak sonjor. Ja du kan godt sælge din studio, blot kvittering og nr. mv. kommer med!