/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Samling af små videoklip.
Fra : pakube
Vist : 512 gange
50 point
Dato : 11-05-09 16:40

Hej alle i søde og kloge mennesker.

Vi har optaget en del på et videokamera, som ligger som små klip. Spørgsmålet er: "Hvordan samler man det til et stor videoklip?". Filformatet er ".MOD"

Hilsen Pakú - www.pakube.dk

Kommentar
Fra : iah

Dato : 11-05-09 17:50

Meget forstyrrende at der ikke er danske fonts på hjemmesiden. Æ Ø Å mangler jo ganske og helt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-05-09 18:18

Velkomstsiden har da et å

Citat
Lad det positive fra i går, have indvirkning på i dag!

Set i win 7 DK med IE8

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-05-09 19:24

Pakube, køb dig en DVD recorder med harddisk. Indspil alle filmklippene på harddisken.
Du kan herefter sammensætte, klippe og redigere dem som du lyster.
Du vil også opdage, at du kan få glæde af den i andre sammenhæng.

Jeg er glad for min, og vil meget nødig undvære den i dag!

Kommentar
Fra : pakube

Dato : 12-05-09 10:18

Hej. Hvordan får man så ÆæØøÅå på alle sider og alle browsere?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-05-09 19:10

Hvis du hermed mener på hjemmesider, så skal du bruge koder til det, så vil det virke på alle.
Hvis du henter stones webwriter, så kan den selv konvertere de skæve tegn til koder, når siden gemmes - se her http://www.webwriter.dk/
Den er gratis og på dansk, men der er endnu flere fordele, hvis man støtter programmets udvikling.

Kommentar
Fra : pakube

Dato : 13-05-09 15:52

Hej. Kan man ikk skrive et eller andet i [style type="text/css"] filen, og på den måde få danske tegn på siden?

Hilsen Pakú.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-05-09 17:53

For at ALLE kan læse æøå, bliver du nød til at holde dig til kodning af de skæve karakterer!

æ = æ
ø = ø
å = å
Æ = Æ
Ø = Ø
Å = Å