/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Toolbar office XP
Fra : sugarbabe
Vist : 306 gange
50 point
Dato : 06-04-03 21:50

Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvordan jeg får toolbaren frem i officeXP i øverste højre hjørne - så det er lettere at vælge Word, Excel etc.

Ser frem til et svar da min tålmodighed snart ikke rækker længere - og jeg ikke gider bryde min hjerne mere med det problem

Accepteret svar
Fra : kummel

Modtaget 50 point
Dato : 07-04-03 03:09

jeg er ikke helt 100 på hvad du mener men forsøger mig med et svar. Hvis det ikke var hvad du mente så spørg igen.
Jeg har ikke office xp men i office 2000 går du ind under tools, customize og så fanebladet der hedder toolbars. check den der hedder microsoft og du har nu den toolbar der kan skifte mellem forskellige office programmer.
jeg ved ikke om det er det samme i xp, men muligheden er der....

håber det hjælper :)

Godkendelse af svar
Fra : sugarbabe

Dato : 08-04-03 20:08

Tak for svaret kummel.