/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
findes der ingen driver mon
Fra : jensviggo
Vist : 735 gange
50 point
Dato : 11-05-09 11:41

en hp 3300c kører ikke godt, har nu brugt 4 dage for at finde en der passer til xp, mon det er muligt

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 11-05-09 11:42

altså en driver

Kommentar
Fra : peque

Dato : 11-05-09 11:43

Det er absolut ikke sikker - Men der er nu dælme mange drivere i en maskine til hver sin hardware - Men har HP ikke selv udgivet XP drivere - så skal du nok ikek forvente det kan lade sig gøre?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-05-09 11:44

En driver til hvad der er mange funktioner som kræver en driver, gå til Enhedshåndtering og se efter gule advarsler, du kommer til Enhedshåndtering ved at højre klikke på Denne computer og klikke på Adminstrer

Accepteret svar
Fra : Botnatten

Modtaget 35 point
Dato : 11-05-09 11:45
Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 11-05-09 11:50
Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 11-05-09 12:04

Problemet er løst, scanneren er ikke designet tik at køre xp professionel

tak for hjælpen