/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Skærmdriver
Fra : Nul7
Vist : 616 gange
200 point
Dato : 11-05-09 11:35

Hej venner.
Når jeg kobler op på "google eart" melder min skærmdriver, at den er holdt op med at fungerer,
den starter op igen flere gange for til sidst at slukke det hele ned.
Hvad kan være grunden?
Skærmkortet er et ATI Radion 1600X
Styresystem Vista, - 4 Gb. hukommelse.
Skærm Acer H223HQ 2 ms.

venlig hilsen

7NUL

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 11-05-09 13:29

Prøve at geninstallere Google earth + Også driver til skærm kort. Har du Opdaterede din wondows? Det hjælper også med updating af windows.
Good luck

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 11-05-09 17:12

Prøv dette lille trick:

Gå i > Enhedshåndtering > find dit skærmkort > højreklik på det og tryk > Fjern.

Genstart computeren.

Hjalp det??

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 12-05-09 15:30

til pk2dk99
Det hjalp ikke at genindstallere Google eart.
Jeg blev nægtet tilladelse til at fjerne den der var der, selv om jeg slog brugerkontrol fra, - jeg formoder ar den nye klarede dette problem.

Til b-and.
Kan jeg ricikere at fjerne driveren?
Hvordan får jeg den instaleret igen?
Jeg har ellers lige fået opgraderet den.
Tør jrg prøvr?

venlig hilsen

Nul7

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 12-05-09 15:50

Det sker helt automatisk når du genstarter maskinen – så vil den finde ny hardware og installerer driveren…

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 14-05-09 16:44

Ingen af de gode råd hjalp på mit problem.
I skal alle have tak, - jeg giver den første pointerne, håber det er ok.