/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Kloakrist vipper !!!
Fra : import1995
Vist : 1054 gange
50 point
Dato : 11-05-09 11:00

Er der nogen der har en idé til hvordan man kan reparere den kant på vores kloak i indkørsel som holder risten på plads, den er delvis forsvundet så den nu kan vippe og man kan slå sig meget, især børn, dog ikke falde i, det er en beton kant der er nu ...

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 11-05-09 11:23

kan du ikke bygge en ny kant i beton jem og fix har noger der er færdig blandet

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 11-05-09 11:26

Jo, men ved ikke lige hvordan jeg får det til at holde, da det jo er indvendigt i betonrøret ..

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 11-05-09 11:56

Er det ikke en støbejernskarm? Den skal naturligvis erstattes med én af samme slags

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 11-05-09 11:58

og hvordan gør man lige det ????

Accepteret svar
Fra : taunusanden

Modtaget 50 point
Dato : 11-05-09 17:47

Du laver en form der passer i hullet, f.eks. en spand, hvis hullet er rundt. Eller et par små brædder til at lave en ramme af, hvis hullet er firkantet. Så blander du sand og cement og fylder i, i det her vejr burde det være tørt efter en dag eller to.

Blanding: 1 del cement til 3 dele sand, vand efter behov.

Godkendelse af svar
Fra : import1995

Dato : 12-05-09 09:05

Tak for svaret taunusanden. jeg prøver at få det lavet tak !

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 12-05-09 12:21

God arbejdslyst