/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
mexicansk dressing sandwich.
Fra : hojriiskim
Vist : 5685 gange
100 point
Dato : 11-05-09 09:31

Hej.

Søger en god dressing til sandwich med kylling/bacon. Har flere gange fået en god dressing hos en sandwichbar i Herning. De kalder den "mexicansk dressing".. en let krydret dressing som er rigtig god. Nogen som kender opskriften på mexicansk dressing? Evt. andre gode dressinger til sandwich med kylling/bacon??

Kommentar
Fra : lonek63

Dato : 11-05-09 10:15
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-05-09 11:26

Denne her syntes jeg lyder super lækker, skal meget snart afprøves her

Mexi kylling burger:

250 gr. kylling filet
4 mellemstore boller
1 advokado
50 gr. Græsk yougurt
salt/peber
1 lille pose natchos
40 gr. Chedder ost
100 gr. champignon
2 tomater
Jalapenos
1 fed hvidløg

Steg kyllingen.
- Skær kyllingen i strimler
- Skær bollerne over
- tag de 4 bolle underdele og placer på en plade med bagepapir.
- Placer nu kylling og ost på bollerne og giv dem en cirka 5 min. i ovnen eller til osten er smeltet, ved en 220g.

- Advokado, yougurt, salt, peber og hvidløg blendes.

- Champignon og tomat stykker steges på en pande.

Servering :
- Placer en underdel med kylling og ost
- læg lidt advokado cream oven på og slut af med jalapeno.
- ved siden af placeres champignon, tomat og nachos.
- Velbekommen

http://www.maduniverset.dk/opskrift.php/4436/Kylling-opskrifter/Mexi-kylling-burger

Annuller spørgsmålet
Fra : hojriiskim

Dato : 12-05-09 11:56

Jeg har desværre ikke modtaget et det svar jeg ledte efter, men har i mellemtiden fundet ud af at creme fraice med santa maria mexicansk chili krydderi er super godt og næsten som den omtalte dressing.