/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
download danske sange
Fra : lille-ciller00
Vist : 797 gange
50 point
Dato : 10-05-09 20:43

jeg jeg har lige et spørgsmål: er der nogle der ved hvad for en hjemmeside, man skal ind på hvis man vil downloade danske sange til itunes?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-05-09 20:56

Hej Lille-ciller, du kan købe musik og sange lige hvor du vil, og så lade ITunes importere bagefter, bruger du at købe sange direkte fra ITunes nu ?
Jeg bruger Bilka musik temmelig tit, hvis du vil bruge dem og hente sange en ad gangen, så kan det anbefales at oprette en konto, ellers går der for mange penge til kort gebyr.
Var det noget andet du tænkte på ?

Kommentar
Fra : lille-ciller00

Dato : 10-05-09 21:15

jeg vil bare gerne have noget der er gratis hvis man kan det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-05-09 21:27

gratis kan godt være ulovlig og det må vi ikke hjælpe med, men du kan finde en del sange på Youtube

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-05-09 21:31

Du er godt nok lidt ung til at bruge senior sider, men prøv alligevel at se, der er link til flere sider hvor man kan hente eller lytte til gratis musik

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 10-05-09 21:32
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-05-09 21:37

Hvis man snyder, kan TDC Play levere gratis musik.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-05-09 21:37

Det har jeg ikke sagt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-05-09 21:51

Det kræver jo at lille-ciller har sin internet forbindelse fra TDC, det ved vi ikke om det er tilfældet

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 10-05-09 22:21

Lovligt eller__bare??
Alt kan omvendes til -tune´s

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 11-05-09 08:34

Du kan også hente musik fra biblioteket til din pc.
vvdriver

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-05-09 01:00

Blev du helt skræmt væk lille-ciller ? Linket til YoutubeDownloader er der en lille fidus ved, du kan hente musikvideoen og omdanne til mp3

Kommentar
Fra : lille-ciller00

Dato : 12-05-09 17:13

nej nej jeg er her i nu ? (:

Godkendelse af svar
Fra : lille-ciller00

Dato : 12-05-09 17:21

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-05-09 01:15

Selv tak, fandt du noget brugbart?