/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Pille næse. Hvordan?
Fra : BjornJ
Vist : 1137 gange
100 point
Dato : 09-05-09 11:10

Jeg har bemærket at ved stop i trafikken, er der næsten altid nogen der piller næse eller øre, så det må være et almindeligt behov.
Spørsmåler er hvordan gøres det på en pæn måde?
Ørene kan med en vatpind renses på toilette, men tilsyneladende er behovet for næsepilleri langt hyppiger, da de fleste opservationer er næsepillen.
Er der nogen pæn måde at gøre det?
Jeg er opmærksom på at der er flere måder af skaffe sig af med gevinsten på.
Jeg har engang været sammen med en tidligere kulturminister, han brugte i det offentlige rum, et lommetørklæde. Hans søn blev også minister.
Kan i gætte navnet?

Bjørn

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-05-09 11:25

Brug da idéen med lommetørklædet

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-05-09 11:25

Poul Møller og søn?

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 09-05-09 11:28

Hvad skulle man eller give sig til når man venter på det grønne lys

I filmen Traffic med den fantastisk sjove Jacques Tati er der en scene hvor man ser biler stoppe for rødt og hvor alle straks begynder at pille næse

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 09-05-09 11:38

Citat
Kan i gætte navnet?

Kristen Helveg Petersen .... sønnen Niels Helveg Petersen

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-05-09 11:38

Eller brug en skovl.....

Nogle sniffer vel en stribe inden de lander på kontoret, og nogle kvinder skal lige have smurt de sidste 8 lag på skindet.

Adfærden er ikke trafikfarlig, i modsætning til dem der spiller så højt at de ikke opdager når alle 4 dæk på bilen eksplomberer.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-05-09 11:53

De fleste har vel et toilet... er I forøvrigt klar over, at det meget uhygiejnisk?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-09 12:11

Citat
Jeg har bemærket at ved stop i trafikken, er der næsten altid nogen der piller næse eller øre

Det skyldes ene og alene at det er nemmere end at klø sig i "rø..."

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-05-09 12:26

Eller at klø sig i >>cencur<<

Øøh, Camilla, hvor mange går rundt med et toilet ??

Iøvrigt har Du ret i at det er uhygiejnisk, langt de fleste mavetilfælde der kommer ved offentlige spisesteder og private fester skyldes ikke køkkensløseri, men gæsternes manglende hygiejne. Dermed ikke sagt at en udfalden bussemand eller lidt ørevoks kan give Accellerato Ekskremento (Italiensk diarre), men der er stadig gæster der selv i deres pæneste tøj ikke vasker hænder efter toiletbesøg.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 09-05-09 13:24

til ans
Bingo!

Jeg lader spørgsmålet stå

Til Camillemoster.
Spørgsmålet går mest på on der andet end fingeren de kan bruges, og hvor mange har toilet i billen, tilgængeligt så man kan køre når køgen rykke.

Til refi

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-05-09 13:35

Nogle gange klør det vel bare.............

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-05-09 14:14

Alså tilbage til lommetørklædet

Kommentar
Fra : onkelDum

Dato : 09-05-09 19:59

Jeg piller aldrig næse.
Det er jo noget grisse-fy.

Men det gør hende hér:
http://fotobasen.dk/log/bavianenderpillernaeseredigeret2.jpg

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 09-05-09 22:36

Der findes to slaks menesker, dem der pilller næse og dem ser ikke vil indrømme det.

Bjørn

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-05-09 23:27

Du goest, bavianen kan have hele hånden derinde

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 10-05-09 10:50

Hvis det klør er det vel en naturlig reaktion at klø igen, om det er næse, øre eller røv. Men der er vel nogen der er blevet for sarte efterhånden

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-05-09 17:31

Næ, do, taunusanden - mænd har altid troet, at vi andre ikke ser, når I liiige skal rette på juvelerne, og bukserne kravler et vist sted hen.

Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 10-05-09 18:44

Tak for svaret ans.
Tilsyneladende er der ikke nogen der kan svare på mit første spørgamål, så du får point for tillægspørgsmålet.
Jeg må fortsætte med at pille næse med lillefingeren.

Bjørn

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 10-05-09 19:33

Folk kan da glo alt det de vil, hvis de har ondt i røven over at jeg skal klø/rette på noget