/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
skabeloner til excel
Fra : Melander
Vist : 9082 gange
100 point
Dato : 09-05-09 10:55

hej

jeg er blevet kasserer i en forening, og skal bruge en god skabelon til foreningsregnskab, er der nogen der ligger inde med sådan et??? eller et link

mvh
Melander

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 09-05-09 11:07
Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-09 11:11
Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-05-09 19:37

Er man nu begyndt at bruge exel til regnskab?
Du kan få billige regnskabsprogrammer som er udemærket til en forening.

hawaii7

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-05-09 20:21

Jeg kender en med et mindre firma der bruger Excel til regnskab, og øvrige ting i firmaet.

Og nej, han får ikke meget til at stemme, men fejlen sidder 40 cm fra skærmen

Kommentar
Fra : LeifHansen

Dato : 10-05-09 09:33

Jeg vil anbefale summasummarum til regnskabet. Det er gratis op til en vis mangde poster og smadder billgt derefter. Det er muligt at lave et rgnskab i excel, men ikke praktisk. Det er også let at lave fejl.
Formentligt vil det endda være lovligt at laver regnskabet i excel, men som sagt, ikke praktisk.

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 30-05-09 10:17

Tak for svaret refi.