/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hvor køber man turboladere til sin bil?
Fra : Eqvaliser
Vist : 321 gange
20 point
Dato : 06-04-03 19:32

som overskriften siger.
Hvor køber man turboladere til sin bil?

bilen det drejer sig om er en Toyota Corolla 1.6 12v. årg- 92

Accepteret svar
Fra : ds23

Modtaget 30 point
Dato : 06-04-03 20:02

Hej,eqvaliser.
Hos fa. H.Daugbjerg kan du købe nyt/ombyt.
telf.443961545

www.scanturbo.dk.
steen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-04-03 08:57

Right Der vil sikkert være MANGE og fyldestgørende forklaringer for hvorfor det lige skal være scanturbo, men jeg ville selv gøre det igennem bilfabrikantens forhandlere... altså Toyota. Prisen er måske lidt højere (kun måske) og de er nok dem som ligger inde med den største erfaring for deres eget bilmærke.

Nu kan jeg ikke overse at du skriver en 1.6 årgang 1992 et andet godt råd er, at hvis din km-tæller har passeret de 100.000 eller er i nærheden af samme, så lad være med at 'pille', det kan meget hurtigt udvikle sig til en ret så dyr fornøjelse. Nu er turboer ikke det værste inden for tuning, men der følger som regel en masse andet i 'kølvandet', en anden lille ting... for en 1.6 vil jeg tro du kan hente en 10 Hk på ved at chippe din bil (chip tuning). Her sker der ikke 'de store forandringer' på din motor, da dette gøres elektronisk - mit råd er snak med Toyota og lyt til deres råd før du springer ud i det.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : acteur

Dato : 12-04-03 14:22
Kommentar
Fra : acteur

Dato : 12-04-03 14:23

Om ik andet så prøv at hør på www.toyotaextreme.dk der er en del der kører med turbo

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-04-03 12:57

Hej
Sidder lige og rydder op i alle mine åbne / udestående svar. Kan se din stadig er åben, derfor disse spørgsmål:
- Var vores/mit svar ikke fyldestgørende?
- Har du bare glemt at acceptere svar/kommentar (til højre for kommentar)?
- Ønsker du stadig dit spørgsmål stående som åben?

God påske...
Søren

Kommentar
Fra : Eqvaliser

Dato : 13-04-03 22:03

sorry.. har misvedligeholdt min email.
og har godt nok meget spam mail-..

så jeg ved fejl slettet kandu svar mailende..

kigger lige på det.

Godkendelse af svar
Fra : Eqvaliser

Dato : 13-04-03 22:50

Tak for svaret ds23.