/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Se film på windows medie playe
Fra : hjerterum
Vist : 787 gange
200 point
Dato : 08-05-09 18:37

Jeg prøver at se en film fra cdon.com som jeg har lejet, og der er en knap hvor jeg kan bruge windows media player men den kommer ikke frem, cdon.com siger at det kan være fordi nogle tools eller plugins spære for programmet da jeg bruger vista..... jeg vil gerne kunne bruge media player for at kunne se hele teksten.... hjælp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-09 18:54

Det er jo ikke noget vi kan hjælpe dig med her - det er cdon´s ansvar.....

Sandsynligvis laver du blot noget forkert (læs deres hjælpetekst) - ellers må du prøve igen og gøre NØJAGTIG som der står.

Ellers må du henvende dig til dem igen - det er som sagt deres ansvar den måde de beskytter sig på..

At Vista skulle være problemet kan så kun skyldes du IKKE er logget ind som admin - dermed får du ikke tilladelse til at installere (activeX objekt eller hvad det nu er)

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 08-05-09 22:34

Du har vista. Prøv på windows media center. Der er langt flere muligheder med redigering af div. plugins

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 08-05-09 23:00

Åben din Player og sæt kryds ved alt__DEN SKAL AFSPILLE

Også under PROXY !?

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 08-05-09 23:03

Husk at ÅBNE portene på din Firewall, ellers ingen kontakt til serveren/ stream/ download
Se under indstillinger/ funktioner/ indstillinger = NETVÆRK

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 08-05-09 23:04

Citat
Se under indstillinger/ funktioner/ indstillinger = NETVÆRK

På din Player altså.
Din Firewall skal du selv 'JUSTERE'

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 08-05-09 23:54

Jeg kan godt se filmen men kan ikke få teksten frem..... nu har jeg prøvet at leje en film på You see og når filmen starter kan jeg trykke på en knap hvor der står se filmen med undertekster og når jeg trykker på den starter windows media player det virker fint der kommer bare ingen tekst jeg har snart prøvet alle knapper i media player under tekst men tekst kommer der ikke....

Kommentar
Fra : jensalexander

Dato : 09-05-09 07:03

måske du må endre filmformat til 4:3 eller 16:9 eller normal visning det tyder på at det er et fejl format (størrelse forhold) du ser på.

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 09-05-09 14:41

Hvordan ændre filmformat til 4:3 eller 16:9 i windows media player

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-09 14:47

Citat
Hvordan ændre filmformat til 4:3 eller 16:9 i windows media player

Forget it - det er ikke dit problem.....