/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
gps / klapbeslag..
Fra : Wollepete
Vist : 788 gange
100 point
Dato : 08-05-09 12:28

Jeg har en sharan og søger en gps holder som jeg kan have i det handskerum som er over midterkonsollen..

Dvs et beslag som rejser sig op ved et let tryk .... jeg har set løsningen i flere af denne type bil, men kan ikke finde selve beslaget på nettet...

Håber i kan hjælpe

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-05-09 14:29

Desværre er sådane beslag ikke standard. Der findes utrolig mange udformninger på GPS'er, og beslaget til dem, er lige så forskellige.
Da dit mærke ike fremgår af dit spørgsmål, er det en jungle, at finde frem til den rette løsning.
Men prøv at søge producenten af dit produkt, det kan være at der er noget at hente der!

Jeg har selv fra producenten af min GPS, købt forskelligt ekstraudstyr, som ikke kunne/ville fremskaffes her hjemme. Så jeg måtte handle hos producenten i Tyskland, hvilket kørte fint.