/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Ny Gasmåler?
Fra : Jonn87
Vist : 3387 gange
100 point
Dato : 08-05-09 10:53

Hej, jeg skal til at renovere heeele mit køkken og kunne godt tænke mig en ny gasmåler fordi min nuværende er stor og klodset, Hvor for man fat i sådan noget og hvem skal montere det ? En fra Københavns Energi? eller kan en tilfældig autoriseret VVS'er klare den?

Jonn

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-05-09 11:39

Hej Jonn

Det kan din lokale VVS-installatør godt klare, forudsat, som du selv skriver at han er autoriseret Gas- og vandmester.
Hvis du kontakter din VVS-mand, så kan han give dig et tilbud på hvilke ændringer der skal laves for at kunne montere den nye måler, og han kontakter Københavns Energi og ordner udskiftningen.
hilsen
Bennymanden

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 08-05-09 12:49

Okay Bennymanden , hvor kan jeg se udvalget af gasmålere og evt. priser?

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 08-05-09 16:27

ring til din lokal gas vvs mand ... du få bedste pris af ham...

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 08-05-09 16:54
Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-05-09 17:32

Hej igen jonn.

Mig bekendt har Københavns Energi kun een type af de nye målere med et-rørssystem og selve måleren, som ejes af Københavns Energi, koster ikke noget - du skal blot selv betale VVS-installatøren for ændringerne i din rørføring og for installation af den nye måler.
hilsen
Bennymanden