/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Gamo model: Shadow 1000 combo
Fra : Part9
Vist : 631 gange
20 point
Dato : 07-05-09 18:46

Hej.

Jeg har lige købt en Gamo model: Shadow 1000 combo, men inden jeg pakker den ud vil jeg høre om nogen har eller kender noget til den og om de kan anbefale den eller om jeg skulle sende den retur.

PS.
Det er en Kaliber: 5,5 mm
Mundingshastighed: 230 m/s
Med kikkertsigte.
Hvis det kan være til nogen hjælp??

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-05-09 19:22

- dit indlæg tyder på, at du hurtigst muligt skal returnere den. Vent til du bliver 18...

God Bededag/weekend

Kommentar
Fra : Part9

Dato : 07-05-09 19:24

Jeg er skam voksen.

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 30 point
Dato : 07-05-09 19:37

gamo er generelt et godt våben. der findes et utal af slagsen, men min erfaring med dem er gode. har selv en gamo hunter 880 og den tager fint en blishøne på 30 meters afstand.

Kommentar
Fra : Part9

Dato : 07-05-09 19:46

Så du vil anbefale at jeg beholder det istedet for at købe en Hatsan. For det er min første Gamo denne her.

Kommentar
Fra : Part9

Dato : 07-05-09 20:22

Eller andre kan anbefale nogle helt andre mærker?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-05-09 00:40

Jo - Weirauch. Den er bare tæskedyr - desværre.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-05-09 05:13

Hold dig langt væk fra Hatsan--ringere fås ikke

Kommentar
Fra : nenner1

Dato : 08-05-09 08:59

trimare46 for det føste kræver det jagttegn, for det andet skal du ved jagt på blishøns op på en anslagsenergi på E0 150 J. det kan din luftriffel vist ikke

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-05-09 15:41

Citat
Jeg har lige købt en Gamo model: Shadow 1000 combo, men inden jeg pakker den ud vil jeg høre om nogen har eller kender noget til den og om de kan anbefale den eller om jeg skulle sende den retur.
Hvis du var interesseret i at vide vores mening, havde du nok spurgt før du bestilte.

Hvad er det du gerne vil vide Parts9.?

Bøssen er da ganske udemærket når det drejer sig om at skyde til skiver.
Men som jagtvåben......hmmmm...nej, send den retur og invester i noget lovligt kram.

Godkendelse af svar
Fra : Part9

Dato : 08-05-09 16:12

Tak for svaret trimare46.