/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Winxpdisablezero.exe
Fra : Shamrock
Vist : 536 gange
100 point
Dato : 06-05-09 21:15

Gode Kandu brugere.

Ovennævnte fil optræder i min jobliste og trækker omkring 50 % ressourcer ud af min pc.
Hvad er det for en fætter og kan man komme af med såfremt den ikke skal anvendes ???

Bedste hilsner Shamrock

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-05-09 21:18

Det kunne være en virus eller andet "snask". Opdater og prøv at kør dine AV-programmer .

Kommentar
Fra : Shamrock

Dato : 06-05-09 21:22

Hej Heller22.
Du er sandelig hurtig ved tasterne - dejligt !
Det var også min første tanke, men jeg har kørt alle tilgængelige antivirus og spyware programmer, men der er ikke fundet noget .
Vh. Shamrock.

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 110 point
Dato : 06-05-09 21:25

På denne side:
http://www.google.com/search?q=Winxpdisablezero&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GPEA_daDK314

står der en hel del om den nævnte fil. Hvordan man kommer af med den o.s.v. Prøv at checke den

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-05-09 21:35

På denne side
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=1006042912856

står der, om at fjerne filen:

Best Answer - Chosen by Voters
Go to Control Panel > Administration Tools > Computer Management and click on services, in the right pane scroll to find winxp disable zero, right click on it and go from there..

Jeg vil gerne høre lidt om, om det lykkes for dig

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 06-05-09 21:51

Pas lige på inden du fjerner den. Den kan være forskellige ting, også dit trådløse http://www.file.net/process/winxpdisablezeroconfigation.exe.html

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-05-09 21:55

Mht. det trådløse, er filen vist knyttet til: Belkin Wireles Card

Godkendelse af svar
Fra : Shamrock

Dato : 07-05-09 17:09

Tak for svaret heller22.
Hej Heller22.
Jeg ved ikke hvorfor Kandu spørgsmålet kommer op igen, for jeg har takket dig og accepteret dit svar som virkede og givet dig point, men gør det gerne igen.
Tak for hjælpen.

Vh. Shamrock.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-05-09 10:33

Det var dejligt, at jeg kunne hjælpe dig .

Jeg ved faktisk heller ikke, hvordan jeg skal lukke et besvaret spørgsmål. Det må undersøges. Og du skal bestemt IKKE give flere point til mig.

Ha en rigtig god weekend