/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fravælge opdateringer i Vista
Fra : Eyvind
Vist : 939 gange
100 point
Dato : 06-05-09 18:52

Hej.
Nu er jeg lidt træt af hele tiden at skulle fravælge denne Internet Explorer 8, hver gang jeg opdaterer manuelt.
Kan man som i XP - sende denne opdatering ud på et sidespor.

Jeg har IE 8 i den nye win 7100, men vil nøjes med IE 7, her i Vista.

Eyvind.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 06-05-09 19:10

Citat
eg har IE 8 i den nye win 7100, men vil nøjes med IE 7, her i Vista.

Slå AUTOMATISK opdatering fra___???
Se ? under seneste opdateringer, og fravælg == for altid,
hvis den mulighed er der

Ellers kender jeg ikke meget til Vista/ IE 7-8

Ellers glæder jeg mig 'personligt' til den Danske udgave af Win 7100,
den ser rimelig nem ud_ selv for Svenskere...
Og MEGET mere brugervenlig_ END Vista - men selvfølgelig ? med forbehold.
Håber du får løst problemet

Træls me UPDATES, men ikke ønsker.

M.I.G

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 06-05-09 19:11

Højreklik på opdatering og vælg Skjul, luk på rødt kryds, virker på min

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-09 20:00

Sådan Klaudi..........................................super.

For jeg vil jo gerne have sikkerhedsopdateringerne.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-05-09 20:27

Nemli, og når man så gerne vil ha' IE8 kan man gendanne skjulte opdateringer