/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
symantec
Fra : kivi
Vist : 516 gange
50 point
Dato : 06-05-09 18:03

er der en som kan fortælle mig hvor jeg kan få et program til at afinstalere symantec fuldstændig så man ikke skal sidde flere timer for at få skidtet smidt ud og så alligevel få en masse popup fra symantec det skal bare væk alt sammen

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 60 point
Dato : 06-05-09 18:06
Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 06-05-09 18:28
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-05-09 18:52

ccleaner kan ikke fjerne symantec rester.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-05-09 18:52

CCleaner han hentes her
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
Ved installering, så husk af fjerne flueben ved install. af Yahoo-toolbar

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-05-09 20:28

For at få det helt væk skal man i registreringsdatabasen og rense den. Ved brug af CCleaner er der 7 filer tilbage i reg.databasen. Og de skal fjernes manuelt.

Du skal være en øvet bruger hvis diu selv skal rode i din reg.database.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-05-09 20:30

Citat
Du skal være en øvet bruger hvis diu selv skal rode i din reg.database

Netop derfor skal du bruge link fra Tordenkalven

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-05-09 21:10

Linket fra Tordenkalven henviser bare til, hvordan man skal gå i Kontrolpanel, Tilføj/Fjern programmer. Noget nyt eller specielt ved det???

Men prøv CCleaner og derefter Regclean :

http://www.freeregistryfix.com/camp/frfglregclean.html

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-05-09 21:13

Undskyld til Hejhejdikal at jeg genbruger dit råd

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-05-09 21:47

Regclean fjerner heller ikke det hele. Jeg har fjernet Norton fra 7 maskiner med diverse programmer, ingen tog det hele. Det bedste resultat gav 3 manglende filer i Reg.databasen. Og de blev fjernet manuelt. Problemet er at det kun kræver en enkelt fil at få beskeder om symantec op på skærmen. Og hvis den fil er godt begravet. Så er mange på den.

Men jeg vil aldrig mere have noget at gøre med symantec.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-05-09 23:03

I første omgang ville jeg nu prøve de 2 programmer, jeg linker til, og så håbe at Symantec holder sig i ro.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-05-09 01:18

du skal ikke bruge ccleaner eller andre mystiske programmer, du skal bruge værktøjet som Symatec har udviklet til at fjerne Norton produkter fuldstændig, Norton Removal Tool: http://service1.symantec.com/support/inter/tsgeninfointl.nsf/dk_docid/20050411155241924
læg mærke til at der to programmer, et til Windows Vista - XP og 200
og et til ældre computere med Windows Me eller 98

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-05-09 01:21

Husk at hente en ny antivirus, inden du sletter Norton, du bør ikke gå på internettet ubeskyttet, træk stikket ud mens du kører Norton Removal Tool og installerer den nye antivirus, så kan du tilslutte internettet igen, når du har genstartet computeren

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-05-09 01:23

Det lyder som om du har forsøgt at fjerne produktet fra Symatec hvis du har, så er måske en god ide at geninstallere programmet, og så køre Norton Removal Tool

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 07-05-09 13:48

Tak for svaret Tordenkalven.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 07-05-09 13:59

Selv tak.... godt du kunne bruge det....der var jo ellers bud nok