/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Cute FTP 7.2
Fra : preb1944
Vist : 832 gange
100 point
Dato : 06-05-09 12:01

Hej .
Jeg har et lille problem.Hvordan får jeg slettet tidl. Host adresser jeg ikke bruger mere ?
Huilsen Preben

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-05-09 12:03

mon ikke der er noget der hedder favoritter?

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 06-05-09 12:06

på min lidt ældre cute,
åben cute og højreklik på host adresse du vil have slettet

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 06-05-09 13:25

Tak Mimimig.Det er desværre ikke sådan.Når jeg højre klikker på min version og klikker på slet,kommer den alligevel frem næste gang jeg åbner (bare stående nederst af de host adresser jeg har haft inde.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-05-09 13:33

hvilken version køre du?

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 06-05-09 13:45

hej preb1944
Ærgeligt, det virker fint hos mig, men det er også ver. 5,0,
en jeg har brugt i nu snart mange år, men som stadig er tilstrækkelig for mig.
Desværre kender jeg ikke ver. 7,2

Accepteret svar
Fra : gøgeungen

Modtaget 100 point
Dato : 06-05-09 15:19

Citat
på min lidt ældre cute,
åben cute og højreklik på host adresse du vil have slettet

Virker også på en Cute 8.

Noget kan tyde på du er på nettet samtidig med at du vil slette din Host.
Siden den dukker op igen.
Prøv at lukke for dit netværk.

Eller se under CTRL+ALT+DELETE om den er aktiv, ellers luk den ned.
Heller ikke ligefrem sundt, at programmet skal have adgang til nettet, når du ikke bruger det.

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 07-05-09 15:43

Tak for svaret gøgeungen.