/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Søgeformular i Access
Fra : SnifFlap
Vist : 1520 gange
45 point
Dato : 06-05-09 11:46

Nogle der ved hvordan man laver søgeformular.

Kommentar
Fra : Rosco40

Dato : 06-05-09 16:59

Kan du komme med lidt flere oplysninger.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 06-05-09 20:07

Normal bruger man forspørgsler til at søge data.

I den nye 2007 her der kommet en bedre visnig i tabelvisning af formular, den er også god.

Det er også kommet et søge felt i bunden at formularvinduet er er smart at søge med.

Men prøv at fortæl lidt mere om hvad du vil søge og hvordan dine tabeller ser ud eller hvordan de er deffineret.

vh Ben

Kommentar
Fra : SnifFlap

Dato : 07-05-09 08:08

hvilke oplysninger . har bare fået en opg. der siger "Lav en Søgeformular, kald den søgning . sørg for at felterne er låst "

Kommentar
Fra : Rosco40

Dato : 07-05-09 15:31

Du skal blot oprette en ny formular som ikke er knyttet til en tabel.