/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hjælp med at finde sangen
Fra : frankers100
Vist : 341 gange
20 point
Dato : 06-05-09 03:10

der er en sang jeg i en uge eller sådan noget har gået og sunget men jeg ved ikke hvad den hedder eller hvem der har lavet den så hjælp!!!
make money money make money money
er sådan set det jeg kan af den og så er det en hiphop sang
HJÆLP!!!

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 06-05-09 03:50
Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 06-05-09 12:51

Der er flere hip-hop kunstnere der har lige netop den sætning i deres tekster,men du kan evt. lede efter "John Reuben - Money Money" på youtube.

Mener oz at Dr.Dre har en sang hvor sætningen bliver brugt flere gange.. Jeg prøver lige og se om jeg kan finde den frem.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 06-05-09 14:02

Hør på DJ´ manden

Kommentar
Fra : frankers100

Dato : 06-05-09 18:22

det er næsten den med john reuben er det muligt han har remixet den fra en anden?