/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Oprettelse af hjemmeside
Fra : Mike_Wazoski
Vist : 437 gange
100 point
Dato : 05-05-09 19:21

Jeg leder efter en godt sted at oprette en hjemmeside, det vil sige købe domænenavn og hoste hjemmesiden. Webaway hjemmeside ser interessant ud, men de svare ikke på e-mails, så det bliver ikke hos dem. Deres priskoncept er ellers meget tiltalende, da de har en klar og enkel prisstruktur.

Et godt sted at oprette en hjemmeside er sikkert en smagssag for mange, men det jeg leder efter er sted, som ikke behøver at være det billigste, men et sted med en god service.

Har du nogle forslag til et godt webhostel?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-05-09 19:46
Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 06-05-09 06:39

Jeg er webmaster for 3 sider, der er hosted hos Danhost http://www.danhost.dk/ og det har jeg været udemærket tilfreds med i 3 år. Der er god support på tlf/mail.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 06-05-09 07:52

Jeg har også Danhost - også i de sidste tre år. Har kørt som webmaster for to hjemmesider. Billig udbyder, god service, hurtigt svar pr. tlf. overskuelig menu. Jeg har endnu ikke haft et nedbrud, så dem kan jeg godt anbefale, ligesom som brokke44

Kommentar
Fra : Mike_Wazoski

Dato : 06-05-09 08:01

Hos Danhost kan man godt have to - tre hjemmeside tilknyttet den samme konto? Jeg tænker specielt på om, hvis man har domænenavnet www.internettet.dk, og man har også domænenavene www.internettet.com og www.internet.dk, kan man så lave en opsætning, så alle domænenavnene henviser til den samme side på nettet?

Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 06-05-09 18:22
Kommentar
Fra : co2fri-energi

Dato : 09-05-09 12:20

http://www.one.com/da/
Er et godt og billigt web hotel hvor stort set alt er inkluderet i prisen.
Fri trafik og med i prisen er et gavekort til google adwords.
Flere forskellige pakker at vælge imellem alt efter størrelse af hjemmeside.