/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
dele internet
Fra : janik
Vist : 414 gange
100 point
Dato : 04-05-09 22:45

Jeg ville dele en internet forbildelse med min genbo.
Jeg har en antenne der at modtage hans signal til mit trådløse netkort
men skal have signalet over til en router??
Hvordan gør man det??

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-05-09 23:06
Kommentar
Fra : janik

Dato : 04-05-09 23:14

LuffeA tak for det men nu var det ikke det jeg spurgte om.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 05-05-09 06:24

Du skal have fat i en repeater, det vil typisk være en router magen til den din nabo har, FORUDSAT hans router har den funktion, det har de langtfra alle

Jeg havde det samme problem, dog indenfor mit hus, og fik dette svar da jeg spurgte Zyxel

"Tak for din henvendelse.

P2602HW-61C understøtter desværre ikke repeat funktionen som du efterspørger. Derfor er det kun muligt at ”forlænge” dit trådløse netværk via kabling. Det betyder at du via switchen i enheden kan tilslutte fx en G-570 via Ethernet kabling.

Alternativt kan du bruge vores HomePLUG udstyr, hvor du tilslutter en PLA-400v2 til din P2602HW-61C og et andet sted i dit hjem tilslutter en PLA-450 som har trådløst AP indbygget. Dit netværk bliver således forlænget via din 220V kabling i hjemmet. Læs mere her:

http://www.zyxel.com/web/product_category.php?PC1indexflag=20050804090200"

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 05-05-09 06:26

det gør man ikke da han sikkert har en router stående som uddeler ip-
et kabel og en swits og accespoint

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 05-05-09 09:53

hmm,lyder lidt kompliceret,,jeg har en linksys trådløs,den kører både jeg og min overbo fint på.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-05-09 16:50

Hvad har din genbo af udstyr?
Har han selv et netværk, eller skal han blot koble sig trådløst til dit netværk med en enkel maskine???

Kommentar
Fra : janik

Dato : 06-05-09 09:00

severino jeg kan godt fange hans signal med en udendørs antenne men kan ikke
få kan jeg ikke få min router til at modgate det??