/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon blækpatroner
Fra : gril
Vist : 738 gange
500 point
Dato : 04-05-09 20:58

Hjælp jeg står og skal til at købe nogle nye blækpatroner til min Canon IP4500 printer jeg vil købe dem hvor der IKKE sider Chips i men vil lige hør hvordan man flytter den gamle chips hen i de nye patroner er det ledt eller svært

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-05-09 21:07

Hej med dig.
Vi køber kun hos www.printerrefill.dk
De har nogle nye nogle som er du selv kan flyde op.
Prøv lige at tjekke det ud.
Hvis du bestiller i morgen vil jeg næsten garantere dig de er der i overmorgen. Vi fik dem dagen efter vi bestilte.
De er bare vakse derinde.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-05-09 21:10

Afhængig ag dit forbrug, så brug dog originale patroner, ikke mindst af hensyn til garantien.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-05-09 21:11

Ellers er det hos inkclub du skal købe, de er også hurtige til at sende.
http://www.inkclub.com/index.aspx?CtryNo=208&LangNo=45

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-05-09 21:16

@Granner.
Vi har i sin tid brugt inkclub...der er da ikke en sk... i de patroner man køber.
5 sider printet ud og de er tomme.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-05-09 21:56

Citat
men vil lige hør hvordan man flytter den gamle chips hen i de nye patroner er det ledt eller svært

Chippen skal skæres meget nøjagtigt af den tomme patron og så skal den limes meget nøjagtigt på den uoriginale patron med en lille strimmel dobbeltklæbende tape

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 05-05-09 00:16

Du kan købe patroner og en chips-resette til canon her,det kan da ikke være nemmer

http://www.nordic-ink.dk/index.php?cPath=757

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 05-05-09 00:24

Og her er patroner til din printer,hvor du ikke behøver alt det med chipen

"
Disse patroner er de første kopipatroner på markedet med CHIP på og som fungerer som den originale patron.
Du tager bare den tomme patron ud af printeren og erstatter den med denne her - ingen chipbyttning - og du sparer mellem 40-50% i forhold til den originale patron

Patronerne er splinternye og der sidder en CHIP på dem (kan ikke resettes) .Dermed er det muligt at vise det korrekte blækindhold"

Og de koster ikke mere end 55 kr

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 05-05-09 00:26
Accepteret svar
Fra : ppk

Modtaget 250 point
Dato : 05-05-09 07:11

Bruger også http://www.nordic-ink.dk/ hvor jeg selv skifter chippen på, det er meget simpelt at skifte chippen fra orginal patronerne til de uorginale. Og så har man sparet endnu mange penge !

Nordic-Ink medsender en rigtig god vejledning til hvordan du skal gøre, jeg følte mig ihvertfald tryk ved hjælp af instruktionen.

PPK

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 05-05-09 07:56

ppk

Ja,du har ret og så kan man få sine patroner endnu billiger,feks til overstående, kun 20 kr stykket

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 05-05-09 21:11

Tak for svaret ppk.