/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
wow interface ikoner flimre?
Fra : dathudo
Vist : 523 gange
300 point
Dato : 04-05-09 19:49

Jeg er ny i world of warcraft, og jeg har et interface problem.

jeg har lige installeret spillet og opdateret det 100%, men når jeg spiller kommer der en grafisk fejl i de der små ikoner der er i interfacet (dem der viser de ting man samler op, og de angreb man har osv.). ikonerne er der ikke, istedet for er der bare noget flimmer. det ligner kæmpe pixelfejl..

hvad skal jeg gøre ved det. det er trælst man ikke kan se hvilke ting man går rundt med..

Daniel

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 04-05-09 21:01

har du hentet addons til spillet?

Kommentar
Fra : NeVeN

Dato : 09-07-09 10:53

Hvis du har være "por-gamer" til CS har du måske ændret i dit grafikkort. Dvs. ændret f.eks. Anti-aliasing og triple buffering osv. Dette gør at WoW ikke kan bruge disse indstillinger, hvilket er nødtvendigt for det.
Ellers kan du prøve at sætte alle grafik-indstillinger på "low" inde i spillet og se om det hjælper.
Ellers opdater dit grafikkort.
og by the way - hvilket graffikkort har du ? og processor for den sags skyld ?

- Neven