/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Får og mister point.
Fra : rasmus91
Vist : 265 gange
150 point
Dato : 06-04-03 13:45

Hej med jer.

Jeg har et lille problem med mine points. Da jeg i forgårs loggede på havde jeg 301 ledige points og 86 superpoint. I dag da jeg loggede på havde jeg lige pludselig kun 265 ledige points men hele 136 superpoints, uden at have skrevet tips, svaret på spørgsmål eller noget andet. det eneste jeg har gjort er at kigge lidt på nogle indlæg i nogle spørgsmål. ville bare lige høre hvorfor der sker så stor pointændring på så kort tid.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 13:47

Hm... glæd dig over dine superpoints og trøst dig med, at der er mere mellem himmel og jord end kandu.dk!!!! Men ja...man må undre sig!!! Iøjeblikket får jeg de sammme mails fra kandu hele tiden, uden at der er kommet nye indlæg... godt jeg har en konstant, billig internet forbindelse!!!

Skriv til dem og spørg!!

Mvh Christina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-04-03 14:05

Hej rasmus91

Det er en meget usædvanlig fejl. Mig bekendt er noget sådant aldrig sket før.
Hvis du skriver til kandu, vil de enten ikke foretage sig noget - eller også vil de
superpoint, som du har fået for meget, blive konverteret tilbage til ledige point.

Men nu drejer det sig jo om forholdsvis få superpoint, så jeg vil sige: Hvis du er glad
for dem - så behold dem! Det er jo ikke dig, der har lavet fejlen.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 06-04-03 14:20

Kære Rellom.

lige i dette øjeblik har jeg mistet endnu 100 ledige points så jeg tror ikke bare at kandu har ombyttet nogle superpoint.
Jeg tror egentlig at jeg vil prøve at skrive til kandu og hvis de ikke gør noget kan jeg jo lige vent og se hvad der ellers sker.

i henledning til mine superpoint er der intet sket med dem, så det hele føles lidt mærkeligt. måske er det fordi jeg har lovet 100 point for et accepteret svar til dette spørgsmål, og at du nu har lavet et indlæg.

har du i øvrigt fået nogle point, det kunne jo være at det er der fejlen ligger.

hilsen rasmus

:@

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 06-04-03 14:24

Kære Rellom.

Måske kan du så sigemig hvorfor jeg lige pludselig mister 50 point når jeg lige har hævet indsatsen for et rigtigt svar på dette spørgsmål med 50 pint. det er vist en rimelig stor brøler der er blevet begået her.

Hilsen Rasmus.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-04-03 14:27

Hej Rasmus

Nej, jeg har ingen point fået for dette spørgsmål.
Men hvis du bliver ved med at miste ledige point, må der være
noget andet i vejen, og i så fald skal du selvfølgelig skrive til kandu.

Min første tanke var bare, at der ikke var nogen grund til at ulejlige
dem på grund af 50 skaldede superpoint.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 06-04-03 14:29

Måske virker jeg lidt dum når jeg spørger om dette, men hvad er e-mail adressen til kandu.

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 160 point
Dato : 06-04-03 14:32

Hej igen Rasmus

Nu er jeg med. De ledige point, du investerer i et spørgsmål, trækkes
fra din "konto".
Så efter at du har forhøjet dette spørgsmål med 50 point, er du blevet
50 ledige point fattigere.
Det er ikke udtryk for en fejl. Det er sådan, systemet fungerer.
Og det betyder så også, at hvis man ikke får et brugbart svar - ja, så er
ens ledige point gået til spilde.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-03 14:34

Hej rasmus
Når du stiller et spørgsmål og udlover 100 point for et svar,jamen så er det dine ledige point du bruger til det,alså de 100 point,bliver fratrukket dine ledige point,og når så du hæver dine point med 50,jamen så bliver de 50point,jo også fratrukket dine ledige point
så indtil nu,er dine ledige point nedsat med 150.
Mvh Brian

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-04-03 14:34

Kandus email-adresse finder du her: http://www.kandu.dk/dk/kontakt.asp

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-03 14:35

Til Rellom
Det var ikke for at efterabe dig
men jeg have ikke lige fået opdateret
Mvh Brian

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-04-03 14:42

Det er okay, Brian. Jeg kender godt problemet fra mig selv.

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 06-04-03 14:46

Ja okay, jeg forstår godt hvad det er i siger, men hvis i kigger mit spørgsmål ordentligt igennem havde jeg 301 points i forgårs, og kun 265 da jeg loggede på i dag, og mine superpoints er steget med 50 points.

Hilsen Rasmus

P.S. Jeg troede først at mine ledige points blev fratrukket når jeg accepterede et svar. mange mange tak

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-03 14:57

Hej igen Rasmus
Du må som jeg ser det ,have været inde et eller andet sted,og kommet med en kommentar,som så er blevet acepteret af spørgeren,og dermed får du tilskrevet de 50 superpoint,som du snakker om
Du har nok bare ikke modtaget en email fra kandu om dette,men det skal nok komme
Så jeg tror ikke der er en grund til at skrive til kandu om det.
Brian

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 06-04-03 15:02

Kære Rellom.

Da jeg syntes at du er den der har hjulpet mig mest vil jeg sige at jeg accepterer dine svar, og hermed får du de lovede point. Dette vil nok gavne mig mere end hvis jeg lader det hele stå og sætter mig hen i et hjørne og surmuler.

Selvfølgelig skal du også have tak for hjælpen brian, men da du ikke var med fra starten bliver det desværre Rellom der for pointene.

Hilsen Rasmus.

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 06-04-03 15:03

Får du forresten pointene i superpoint nå du får dem Rellom.

Godkendelse af svar
Fra : rasmus91

Dato : 06-04-03 15:05

Tak for svaret Rellom.

Det har været til stor hjælp for mig og mine point.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-04-03 15:10

Selv tak, Rasmus.
Ja, jeg har fået pointene som superpoint.
Ledige point bliver til superpoint, i det øjeblik
en kommentar accepteres som svar.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-03 15:17

Hej rasmus
Det var da bare dejlig at få lov til at hjælpe dig
det er jo det vi er her for
Og helt fint det er Rellom der får dine point,jeg har så mange i forvejen
Mvh og en forsat god søndag
Brian

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 06-04-03 15:51

Kære Rellom.

Så kan det være at der er en der har godkendt et af mine svar, og at jeg så har fået nogle superpoint for det, endnu en gang menge tak.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-04-03 16:42

I går klokken 19.37 gav netper dig 50 superpoint for din kommentar
i flg. spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/13033

Du finder ind i din Profil og din Historik ved hjælp af linkene i sidepanelet
til venstre.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-04-03 16:43

NB! Derudover kan du komme ind i din profil/historik ved at klikke på dit brugernavn.
Det var sådan, jeg kom derind.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-03 16:50

Hej igen med jer
Ja Rasmus nu har jeg lige købt svaret,og på den måde,får du lige tilskrevet 15 ledige point,som lige ryger ind på din konto
10% af dine udlovede point,til det her spørgsmål,som du har sat til 150=15 point
Brian

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 06-04-03 16:54

Hej Rellom,

LOL...

jeg sku' lige til at skrive det samme, men da jeg fik scrollet ned i bunden ku' jeg se at du allerede havdet skrevet det, jeg sku' til at skrive...

til Rasmus,

forresten så får du også ledige point når nogen køber dine lukkede spørgsmål... samt hvis du køber et lukket spørgsmål/indlæg så bliver "beløbet" fratrukket dine ledige point beholdning...

mvh.

Strarup