/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ny kontanthjælpsmodtager
Fra : Krummen
Vist : 1112 gange
500 point
Dato : 04-05-09 05:50

Så blev Danmark beriget med endnu en kontanthjælpsmodtager af den helt dyre slags.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-05-09 06:15

Er det et spørgsmål eller en konstatering?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-05-09 06:30

He He...nærmest en konstatering. Det må snart være på tide at de - måske bortset fra monarken - forsørger sig selv.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 04-05-09 06:49

Ihhh Krumme du er da også så morgenglad.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-05-09 06:54

Laikapigen

He He....Det er sgu da enerverende, at man nu resten af døgnet hver 1/2 og 1/1 time skal høre det samme bavl og snotdumme spørgsmål fra journalister, som fuldstændig "tyndskiveskærer" den stakkels unge.

Men hvad jeg synes er meget mere spændende er...hvordan har du og din lille guldklump det???

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-05-09 07:03

Citat
Det er sgu da enerverende, at man nu resten af døgnet hver...

Det er du da ikke tvangsindlagt til pjattehoved!
Du ææælsker det jo bare.
Om ikke for andet, så for at have noget at kunne forarges over.

Velkommen til verden du lille ny som vil holde hjemlige og udenlandske ugeblads -og pressefolk i gang nu og i fremtiden.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-05-09 07:12

Ajiii iah...jeg vil hellere høre om bandekrig og lignende, og jeg kan da ikke rende og skrue ned hvergang der kommer noget om den nye overførselsindkomstmodtager. Han er jo trods alt kun én ud af de andre xx mio fødsler i dag verden over.

Accepteret svar
Fra : Laika_pigen

Modtaget 500 point
Dato : 04-05-09 07:28

Ihhh Krumme hvor er du sød.

Det går rigtig godt med Prinsessen. Hun har øget sin vægt med 4kg og vohset 17cm siden hun blev født for lidt over 5mdr siden. Så hun bliver bare så dejlig stor.

Er faktisk skuffet over min fødsel ikke blev bragt i medierne. Førstegangs fødende Marie tg godt 11timer. Min tog squ under 8timer. Bare det burde gøre den på i tv på NEWS!!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 04-05-09 07:32

KRUMMEN

Tror du ikke Kandu.dk bidrager med 500,- kr,?

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 04-05-09 07:41

Nu ved vi da hvad der kommer i radio og TV i næste dage. Ja endnu en vi andre skal føde på.
Er det så meget anderlefdea end når Fra Hansen føder en dreng?
Hvornår mon Jokke skal have det fjerde barn med den tredje kone?

hawaii7

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-05-09 07:41

Tror du ikke prinsessen skal have lidt væksthæmmer, for med den tilvækst på 5 mdr. er hun 8 m og 16 cm og vejer 192 kg når hun er 20.....
Men dejligt at høre at I har det godt......

Kandu bidrage med 500 kr. LOOOOOOOOOOOL Jooo det kunne de såmænd sagtens love, for de blir jo ikke sendt alligevel

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 04-05-09 07:42

Min den første tog 27 timer, og alligevel turde jeg få 2 mere.
Og alle mine var da meget større, så... prikker man hul på os, tror jeg egentlig også mit blod har samme farve som Marie's.
Jeg smiler betydeligt mere, og jeg smider ikke halve kyllinger på mn mark (har nu heller ingen mark - udover min ene dreng hehe)

Det er formeget med det kongehus.

Det er fint nok de er der. Nogle af dem gør en god reklame for landet, men andre (læs Jogge og overfranske Marie) hmm... de skal jo ikke engang på tronen. Det varer vel heller ikke længe, før man kan vædde på have den lille skal hedde - den stakkel, der er pisket til det liv.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-05-09 07:51

Holger Marie Valdemar Håkon Frederik Christian Jokke Henri Marie Jean André de Laborde de Monpezat Rex vil jeg tro han skal hedde. Men vi kan jo bare kalde ham Gokke for nemheds skyld LOOL Ret underholdende og latterligt

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-05-09 07:52

Citat
udover min ene dreng hehe
ham smider du vel ikke ½ kyllinger efter???

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 04-05-09 08:07

Næ, han for han spiser dem -
Og det er jo træls, for så kan de jo ikke få lov at ligge og rådne i den friske luft

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-05-09 08:11

Nååå på den måde. Han er i ædealderen LOOL

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-05-09 09:16

Krummen som du dog kan....og så lige fra morgenstunden af

Deljigt men et morgengrin.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 04-05-09 09:23

TV2 news har lige bragt en nyhed, som jeg ikke vidste.
Den nyfødte prins får 2 halvbrødre.
Jeg var ikke klar over at Marie havde 2 børn i hendes hjemland, men det må TV2 news åbenbart have fundet ud af.
Ja sikke dog en stor nyhed.

hawaii7

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 04-05-09 09:31

Det er da de 2 Jogge-i-spinaten har med Alexandra

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-05-09 09:53

Nu har der siden kl 04.57.12 (tiden er vildt vigtig) på TV2 News kørt en rulletekst, hvori der står: "Prinsesse Marie fødte på samme stue som Kronprinsesse Mary fødte på". Gu ved om de så osse har tisset på samme toilet....Det er jo ikke helt ligegyldigt!!!!!

Er der nogen som forstår mig, når jeg skriver at nogle journalister er dumme som snot. Hvad i hede hule et eller andet rager det nogen som helst, hvilken stue hende hendes højhed fødte på eller hvilken potte hun lader sit kurfyrstelige vand på?? Kan det være mere ligegyldigt ??? GAAAAAB

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-05-09 10:00

Hawaii ved nok ikke hvad en ½ bror er. Han tror måske, at der går 2 halvbrødre på en helbror

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-05-09 10:14

Nu har jeg slukket for radio og TV, da jeg blev klar over at Danmark havde fået en ny prins (en mere)

Gad ikke at høre på det mere.

Logger ind på kandu .... hvad ser jeg så .... denne tråd fra Krummen, som selv mener, at det er ligegyldigt på hvilken stue den nye prins kom til verden.

Men det er åbenbart ikke nok for Krummen, han fortsætter på kandu med "nyheden".

Ja ja Krummen jeg ved godt at du kan logge af på kandu mens du sidder og tæller rulleteksten på TV2 News.

Så du kommer vel med en opdatering om det "der rager dig en skid "

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-05-09 10:24

Okayyyyy Ans, men du kan vel for helv styre din nysgerrighed, og springe denne royale tråd over LOOOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-05-09 10:24

I Go' morgen Danmark hørte jeg også en anden nyhed, som måske prins Henrik kan bruge

I morgen bliver en ny slankepille frigivet i Danmark.

Den har bare den bivirkning .... sivende diaré .... så det anbefales at gå i mørkt tøj

Det varer vel ikke så længe før vi ser de overvægtige i "fjorten dags bukser"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-05-09 10:42

Jeg springer den over

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-05-09 10:43

Okay... Den er heller ikke særlig spændende..... Du går ikke glip af noget

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-05-09 10:57

Er der plads til en lille Royalist, her i denne tråd.
Godt vi ikke har presidenter.........................................tænk bare en Bush i Danmark.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-05-09 11:07
Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-05-09 11:35

5 rigtige Ikke imponerende

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-05-09 11:37

Ja Ja da eyvind. Det er ikke fordi jeg er modstander af kongehuset, men jeg synes der er for mange der har snabelen nede i statskassen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-05-09 18:07

Vor herre bevar mig vel.En flok ynkelige kødhoveder og rygklapperer. Sidde hjemme på jeres fede røv og moppe en hel familie,med jeres perfide udgydelser.
Citat
Hvornår mon Jokke skal have det fjerde barn med den tredje kone?

Er han mon den eneste i DK,der er blevet skilt,og har stiftet ny familie.
Krummen,er det en udtaelse,du har hørt på blå stue:
Citat
Tror du ikke prinsessen skal have lidt væksthæmmer, for med den tilvækst på 5 mdr. er hun 8 m og 16 cm og vejer 192 kg når hun er 20.....

Og det fortsætter i samme dur:
Citat
Jeg smiler betydeligt mere, og jeg smider ikke halve kyllinger på mn mark (har nu heller ingen mark - udover min ene dreng hehe)

Jeg kan sku godt forstå,at Kandu ikke betaler længere for "indsatsen"her på siden.
Citat
Er der plads til en lille Royalist, her i denne tråd.

Det skal du nok ikke forvente Eyvind.Jeg forsvinder også skyndsomt,når jeg har afleveret denne svada.
Citat
Det er ikke fordi jeg er modstander af kongehuset, men jeg synes der er for mange der har snabelen nede i statskassen

Deri er jeg enig:Nok 2,5 mill.danskere og ca. ½ mill.såkaldte nydanskere.
Ta`r vi så hele baduljen med.(Dem der løber med andre folks penge) Kan du rolig tælle eks- politikere,eks-officerer,eks-direktører,eks-embedsmænd,af alle afskygninger,med. + plus et hav af andre samfundssnyltere.
Nej,den smule vi betaler til det Danske Kongehus,betyder ikke en hylende fis.
Hvad med dig Krummen??? Har du aldrig tilegnet dig en krone,fra den danske stat.
Hvem kan sige sig helt fri,jeg kan ikke.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-05-09 18:35

Hvad med istedet at glæde sig over den nyfødte

http://peecee.dk/upload/view/168493

Mosebaek.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-05-09 19:35

Storebror Fred`rik får vist ikke flere unger, hans appanage række knap og nap til konens tøjindkøb

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-05-09 20:49

Citat
Har du aldrig tilegnet dig en krone,fra den danske stat.
Hvem kan sige sig helt fri,jeg kan ikke.

Og jeg har en gang kørt over for rødt lys uden at betale en bøde..............ingen så det nemlig.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 06-05-09 04:21

Mosebaek.

Du tar lige noget mod for meget mavesyre, og så har du btw ikke fattet en dadel af hvad det drejer sig om. Forklare dig et er vist omsonst, så vidt jeg kan se....

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 06-05-09 04:24

Jeg ville da hellere betale til Laikapigens lille prinsesse end til den affekterede og opblæste nars yngel

Lykke til med prinsessen Laika

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 06-05-09 22:08

Altså Krummen. Du kan da sagtens få mit konto nummer så?

Tak skal du ha ven.