/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er det rigtigt ???
Fra : piaskov
Vist : 833 gange
20 point
Dato : 03-05-09 21:57

SNYDER KANDU TEAMET ????
Det havde jeg ikke troet om dem

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 30 point
Dato : 03-05-09 21:58

I stedet for de mange forgæves klager her...

Hvad så med at hænge kandu ud i et at TV misundelses programmerne?
Eksempelvis "21 Søndag"??

Eller som jeg før har foreslået, start et nyt kandu.dk...

Hvad med kanvi.dk, vejen til hurtigere løsninger, nu i flertal??

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-05-09 22:05

Ja Svend, hvis du kan finde ud af at lave det, så er jeg med på den.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 03-05-09 22:43

Det tager ca. en times tid at strikke et forum som kandu.dk sammen med phpbb:
http://da.wikipedia.org/wiki/PhpBB

Det er der ca. 1000 andre der har gjort. Det svære er at få nogle brugere.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-05-09 22:46

Jeg vil godt melde mig.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 03-05-09 23:19

kanvi.dk er desværre taget. Hvem vi betale (rigtige menneske penge) for "gildet"?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-05-09 23:40

Hvad med "Vikan.dk" er den osse optaget - Vivil.dk - Vier.dk - Vigør.dk - Vihjælper.dk - Kandueryt.dk....der må være andre muligheder end Kanvi.dk.....

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 03-05-09 23:53

Man kan checke om domæne navne er ledige her:
http://www.dk-hostmaster.dk/

Det er ikke så smart med æøå i navnet.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 04-05-09 09:52

hvad med "vihjaelperdemdermanglerhjaelpogikkekanfindeudafdetselv.dk"

:D det er der da ingen der har :D

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 04-05-09 13:04

Citat
SNYDER KANDU TEAMET ????

?!?!?!?!HVILKET TEAM!?!?!?!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-05-09 13:17

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-05-09 14:36

Vi vil meget gerne høre dine kommentarer, da vi bestræber os på at gøre kandu.dk så anvendeligt som overhovedet muligt for netop dig. Såvel ris som ros modtages med kyshånd.

Der er mange brugere som stiller spørgsmål direkte til os her på kandu.dk, og dette vil vi meget gerne være foruden, det er ikke os herinde hos kandu.dk, som svare på folks spørgsmål, det er derimod de andre brugere af systemet.

For at stille et spørgsmål hos Kandu.dk skal du trykke på "Stil spørgsmål" ude i menuen til venstre.

Eftersom vi får mange e-mails hver eneste dag, kan der til tider godt gå et par dage før vi når til netop din e-mail. Så hvis du har generelle spørgsmål omkring brugen af kandu.dk, så lad de andre brugere af systemet hjælpe dig.

Spørgsmål "om brugen af kandu.dk" kan stilles her : kandu.dk

Hvis du derimod har problemer med din konto eller lignende, så kan vi kontaktes på denne adresse. service@kandu.dk

Med venlig hilsen

Teamet bag kandu.dk

Kommentar
Fra : Son-ny

Dato : 04-05-09 14:55

Ja, den adresse har jeg også en gang skrevet til.

Det var spild af tid.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-05-09 18:59

Jeg har skrevet direkte til Kandu et par gange sidste år og jeg venter stadig svar.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-05-09 21:44

Har i ikke fundet et nyt navn endnu....vi venter stadig

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 04-05-09 21:51

Disse er ledige:

vedikke.dk
findudafdet.dk
oksvar.dk

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 04-05-09 21:56

kanikke.dk

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-05-09 09:56

Jeg tror at http://www.brokkassen.dk/forum/index.php snart bliver ledig...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-05-09 13:54

Umiddelbart ser det heller ikke ud til findsvar.dk er aktiv

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 05-05-09 19:07

findsvar.dk er registret, så der er en der har retten til navnet. Men det er muligt at han vil sælge det.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 06-05-09 20:35

Citat
Eller som jeg før har foreslået, start et nyt kandu.dk...

Gå du bare i gang Svend.
Takker.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-05-09 20:44

Selv tak,
men ikke lige min stærke side med nyt forum.

Slet ikke på denne årstid,
og hvad skulle vi så brokke os over?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-05-09 22:10

Citat
og hvad skulle vi så brokke os over?

Vi kunne jo starte med at brokke os over kandu.

Ja ja ....noget sjov og noget alvor.