/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Point til bedste sviner?
Fra : jtlaursen
Vist : 1360 gange
197 point
Dato : 03-05-09 19:55

Jeg giver mine sidste point til den der kan komme med den bedste sviner af Kandu!

Mit bud:
Kanduteamets mangel på moral, er som at blive oversprøjtet med varm lort. Jeg håber at de, eller nogle i deres nærmeste familie, bliver ramt af en livstruende og smertefuld analsygdom snarest! Jeg ville ikke pisse på Kanduteamet hvis der var ild i dem! Kort sagt så sutter Kandu sveden af en død mands nosser!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-05-09 20:01

ORHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH holy shit. Der kan ikke engang jeg være med LOOOOL

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-05-09 20:29

Og hvad er det første så man ser, når man logger på

Lige ovenover feltet med "Månedens Lokkemad".....en sparegris der er revnet og teksten:

KRADSER KRISEN ?

Jeg har heller ikke fået min præmie fra januar

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-05-09 22:51

Giv dem en skovl og en engangsbillet til en øde ø, der kan de slå hinanden i hovedet efter de har gravet deres grave. Gog og de er her ikke mere. De er i hvert tilfælde så hjerneskadede at de ikke kan finde væk fra den ø.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 04-05-09 07:49

Citat
Jeg håber at de, eller nogle i deres nærmeste familie, bliver ramt af en livstruende og smertefuld analsygdom snar

Kan nu ikke lige se, deres familie skal ønskes sygdomme.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 197 point
Dato : 04-05-09 10:14

Uanset, hvad man kan mene om Kandu-teamet - så synes jeg, at jtlaursen overskrider grænsen for normalt sprogbrug.

På hans profil siger han følgende:
Citat
Ved alt mulig om alt muligt i større eller mindre grad. Forsøger at være objektiv, klarer den ikke altid.
og det lyder jo rimeligt afdæmpet.

Men her overskrider han det:
Citat
Kanduteamets mangel på moral, er som at blive oversprøjtet med varm lort. Jeg håber at de, eller nogle i deres nærmeste familie, bliver ramt af en livstruende og smertefuld analsygdom snarest! Jeg ville ikke pisse på Kanduteamet hvis der var ild i dem! Kort sagt så sutter Kandu sveden af en død mands nosser!

Prøv at læse "Takt og tone"

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 04-05-09 17:31

Citat
Kan nu ikke lige se, deres familie skal ønskes sygdomme.

Okay

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 04-05-09 18:04

Citat
Prøv at læse "Takt og tone"

nej

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-05-09 19:07

Altså - hvis nu i bare er alm. brugere, så er der ikke noget problem med de præmier.
Fine og flotte stjerner er da også lækkert.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-05-09 19:12

Jeg er ikke i tvivl: jtlaursen har mongolsk psykisk molidera.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-05-09 19:21

Det værste ønske jeg kender er dette her:
"Gid hans røv evigt må klø og hans arm må være for kort".

Det vil jeg ikke engang ønske for et kandu team medlem.

Noget der undrer mig,
hvid de stadig udtager månedens vinder efter de komplicerede regler med flere trække runder,
så må kandu´s ledelse da have intentioner også om at udbetale præmierne...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-05-09 19:26

Der sidder nok en forstuvet bogholder ovre i et hjørne

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-05-09 21:14

Citat
Der sidder nok en forstuvet bogholder ovre i et hjørne

Bogholderen er da bare taget på ferie for gevinsterne

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 04-05-09 22:34

jtlaursen .Pas på ,det siges at onde ønsker rammer som oftes en selv eller ens famielje

Godkendelse af svar
Fra : jtlaursen