/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ny windows XP
Fra : lisbatiste
Vist : 284 gange
20 point
Dato : 06-04-03 13:25

Jeg har haft en kopi af Windows XP for at prøve den. Men nu har jeg fået en XP som er lovlig, men jeg kan ikke opdatere min computer.
Jeg har mange programmer på min computer som jeg ikke vil slette.
Hvad kan jeg gøre nu ??

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 06-04-03 13:32

ghoste hela

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-04-03 13:41

Er det data/filer du ikke vil slette eller er det selve programmerne.
Emesen.

Kommentar
Fra : lisbatiste

Dato : 06-04-03 13:43

Hvis det kun var dokumenter kunne jeg jo bare brænde dem ned, men nej jeg har film og musik som fylder så meget at jeg ikke kan brænde dem ned.
Svar til Bobbels: hvis jeg bruger ghost får jeg jo den gamle windows med, og det skal jeg jo ikke.

Er der ikke et program ( som jeg kan forstå, på dansk) der kan gå ind og lave min id om ??

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 06-04-03 14:10

det går vel att ghoste bara de programmer man vill ha det bestämmer du jo själv i nortons ghost

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-04-03 14:12

Ja, det har bobbels da ret i.

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 06-04-03 14:18

hejsa lisbatiste

der findes et program der hedder update xp cd key der går ind og ændrer din cd key...
hvis du ikke kan finde det på nettet, så give din e-mail så sender jeg det. det fylder kun lige under 300 kb

mvh Louise

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 30 point
Dato : 06-04-03 14:38

Du kan jo først opdele din harddisk i flere partitioner med PartitionMagic fra PowerQuest. Dette kan gøres uden tab af data. Derefter lægger du alle de filer og mapper, du vil beholde, over på de(n) nye partition(er)
Efterfølgende kører du bare XP ind som nyinstallation på "det gamle drev"
Men under alle omstændigheder ville jeg nok vælge at slette alle programmer for efterfølgende at lægge dem ind igen, da jeg så også har fået "renset" puteren. Det tager nogen tid, men dagene bliver også længere og længere
m v h
HC

Kommentar
Fra : lisbatiste

Dato : 06-04-03 14:52

Hej Louise

Min email er lisbatiste@mail.dk

og tak på forhånd

Godkendelse af svar
Fra : lisbatiste

Dato : 06-04-03 14:52

Tak for svaret catbody.