/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Sende til Postmodtager
Fra : clou
Vist : 1663 gange
400 point
Dato : 02-05-09 19:30

Kære alle derude

Jeg har fået et problem, som består af, at når jeg vil sende en fil jeg har liggende, så højreklikker jeg på den - klikker på Send til - Postmodtager.

Så skulle mit mailprogram jo gerne dukke op, det sker bare ikke - jeg kan efterfølgende heller ikke åbne mit mailprogram manuelt. Er nødt til at genstarte computeren, og så åbne mailprogrammet, og sende filen som en vedhæftet fil, men det irriterer mig, for det fungerede fint på min "gamle" pc.

Håber det var forklaret godt nok, til jeg kan få lidt hjælp - det er sikkert en indstillingsændring der skal til, men kan ikke finde det ;-(

Jeg kører Windows Vista Home Premium og Office 2007 professionel

Clou

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-09 19:43

Mon ikke det har noget at gøre med system standarder, sæt Outllok til at være standard program til postmeddeleser, det gør du fra Kontrolpanel

Kommentar
Fra : clou

Dato : 15-05-09 18:58

o.v.n. - Outlook er sat til Standard program - men det fungerer bare ikke - det er frustrerende

Clou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-05-09 19:17

Prøv lige at gå i START - KONTROLPANEL - STANDARDPROGRAMMER - tryk på ANGIV DINE STANDARDPROGRAMMER

Nu får du en liste over ALLE programmerne....

Find Outlook og klik en gang...

Nu kommer en menu der giver dig mulighed for at vælge det som standard...

KLIK på den og prøv igen (også selvom den allerede står som standard)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-05-09 19:36

PS...

Du skal muligvis lige genstarte maskinen før det virker...

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 400 point
Dato : 16-05-09 09:15

En idé.
Systemgendannelse til hvor det virkede. Du kan jo altid gå tilbage igen

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 16-05-09 09:35

Åbn Outlook.
I menuen Funktioner - Indstillinger under fanen Andet sætter du tjekmærke i Gør Outlook til standardprogram til e-mail......
Så skulle det gerne virke - det gør det ihvertfald på min.

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 08-06-09 22:08

Tak for svaret Fijala - efter flere forsøg lykkedes det endeligt

Clou