/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
søndagens smalltalk fra skingur!
Fra : skingur
Vist : 518 gange
1 point
Dato : 06-04-03 13:15

hej søndagsmennesker. Hvordan har hovederne det? Og søren, hvordan gik det med de 40 fed??
Christina

Accepteret svar
Fra : ZeroXP

Modtaget 11 point
Dato : 06-04-03 13:30

Hey Skingur

Det er da rart med et sted man kan snakke om vind og vejr.
Jo hovedwet har det sq godt, selvom det blev sent her på kandu i går, men f*** det.
En anden ting, nu ser jeg tit indlæg fra dig, og må slå knude på tungen hver gang jeg skal prøve at udtale dit navn. Skal det siges Skin-gur eller Sking-ur.....Håber da jeg må spørge.

Ellers forstat god søndag

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 13:38

Skin-gur!!!! Egentlig ville jeg bare gerne have heddet Christina, men det er der sjovt nok også andre, der hedder! Så prøvede jeg med en 30-40 andre navne, der alle var optagede, og valgte til sidst navnet på min mors nye hest!!!! Og det viser sig, at det staves "skenkur" (hvilket er islandsk og betyder gave")
Men "skingur" er der ihvertfald ikke andre, der hedder! Og jeg synes egentlig, det er et meget fedt navn!!!!

Egentlig skulle "ur" vel udtales til sidst med knude på tungen, hvis det skal lyde islandsk... tror nok at hestens navn skal udtales sådan (skenk-ur), ligesom man på islandsk kan hedde fx Olaf-ur. Hvad "ur" betyder aner jeg ikke... først troede jeg, at det betød "hest", fordi så mange islandske hestenavne slutter på "ur" (min hedder fx "Gandur", som betyder "magisk hest"... "gan", går jeg ud fra, er oldnordisk og betyder magi... jævnfør ""Gandalf"... som min gravhund og en næsten ligeså kendt troldmand hedder!!!) Men når man nu kan hedde "olafur" og være et menneske, betyder det sgu nok ikke hest!!!

Så jo, du måtte gerne spørge!!!!
Mvh Christina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-04-03 13:50

Ja - havde du nu valgt Gandalf, så kunne du bare underskrive sådan.
Men skingur er da bedre. Mit eget Emesen er bare MSN stavet på dansk.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 13:53

gandalf var osse taget.....

Orv.. den var snedig den der msn..

Hvordan er det lige, man laver den søde djævel?
Kh Christina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-04-03 14:01

altgr+9 og - og shift+9 =
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 14:03

])

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 14:05

hmmmmm... det kan jeg ikke helt hitte ud af...

]?)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-04-03 14:11

der mangler en streg mellem ]og)

Hvis du vil bruge nogle af disse smily's andre steder skal du lige spørge kandu eller fnollerpige. Her er de http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20
Alle smily's kan h-trækkes ud i en mappe og bruges i indsæt billede på Outlook Express når du sender post.
Emesen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-04-03 14:18

] - ) uden mellemrum, skulle meget gerne give:

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 14:24

])

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 14:27

nope.... jeg trykker altgr samtidig med 9 tallet og bagefter, uden mellemrum, shift og 9 tallet. Hvad med plusserne???
En dum Christina

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 14:32

hmmm, så fik jeg da det på plads med navnet, men mon ikke -ur kan betyden det samme som når man på dansk siger-sen (olafur = olafsen). Men det er kun et gæt. Tænk at man kan lægge så meget bag et navn. Men det er da fedt med de mystiske navne.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-04-03 14:32

OK altgr+9 og så en streg (til højre for punktum) og så shift+9

Emesen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-04-03 14:33

så'n føles min tagetage i dag - suk!

Hej Chris... det med de 40 fed bragte vild jubel, alle guffede i sig inkl. mig selv (trommer på min stadig fyldte mave) og jeg glemte skam ikke at fortælle, hvorfra jeg havde opskriften. Det var en utroligt mør og velsmagende 'pipper' som sejlede afsted på rødvin, øl, kaffe og hvad dermed følger af brandfarlige substanser... nogle med flødeskum og andre 'in natura'... det føles med al' tydelighed i dag
Søren )

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 14:34

AltGr+9 = ], og så en streg = -, og slut af med Shift+9 = )

Og du er da ikke dum, bare fordi du ikke kan finde ud af det, lige med det samme

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 14:36

Jeps, det er den eneste måde, kylling er værd at tilberede på, fordi den kommer til at smage af noget "helt ind til benet". Glæder mig at det vakte jubel!

Jeg faldt i søvn på svigerfars sofa ved midnatstid, blev vækket klooken 0400 og sov til halvtolv... tilgengæld er min forkølelese i kæmpebedring!!!

Christina. Rødvin Rules!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 14:37

]-?)

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 14:39

Det var så gu da utroligt!!! Det er det sidste plus, der driller mig... jeg trykker på shift imens jeg trykker på plus og så på 9.. og det er altså ikke det, jeg skal!!!

]-+)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-04-03 14:42

Kolon,streg,højre parantes
Kolon,streg,2 højre parantes
Kolon,streg,stort D
Kolon,streg,2venstre parantes
Kolon,streg,2 lille L :-ll
Kolon,streg,lille c
Kolon,streg,stortZ
Emesen =

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-04-03 14:44

+ betyder "og samtidig"

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-04-03 14:45

] - ) uden mellenrum medfører

Glæder mig at høre influenzaen er på retur

Tror jeg skal hen på sofaen med en pose guf, 1½ Ltr. Amerikanervand og så bare sappe igennem alle kanalerne (ender nok op med Discovery eller Wildlife)... og med en gravvaps på hver side z

Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-04-03 14:46

Mellemrum og ikke mellenrum... det går fint i dag

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-04-03 14:47

Kolon,streg,2 lille L :-ll
Forkert den kan jeg ikke - hjælp please
Emesen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-04-03 14:49

Firkantet venstrevendt parantes, tankestreg, almindelig venstrevendt parantes.
SÅ er der.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-04-03 14:53

Rellom højreparantes ikke.
Emesen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-04-03 14:57

Christina... du har fat i den (altså tegnene), du skal bare unlade ? som du skrev i din 14:37 Kommentar

Tøffer hen til sofaen... kan I alle ha' en rigtig fornøjelig weekend... af det der er tilbage

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 15:00

God sofacrash!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 15:50

nogen af jer, der har læst "mobning og buksevand" spørgsmålet? Tror I, det skal tages seriøst? kan man virkelig få buxevand, når man går i 9ende??
En undrende og måske naiv Christina

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 15:55

efter at jeg også deltager i det spørgsmål, og har desværre erfaring med det (ikke lige buksevand), så jo, det kan lade sig gøre at nogen gør det. Jeg er ked af st skulle sige det, mend et er der

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-04-03 15:57

Ingen bør kunne "får buksevand næsten dagligt" uden en lærer observerer det. Jeg nægter at tro nogen pedagog kan overse dette og lade det pasere næsten dagligt.
Seriøst - jeg ved det ikke. Hun går i 9. klasse, så hun er vel ovre den alder hvor det er interresant, at bare sige sådan.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 16:01

"Jeg er en pige der går i 9.klasse og bliver mobbet og får buksevand næsten dagligt.
Nogen der har lignende erfaringer eller gode råd?
mvh Anette"

Måske er det mig der i virkeligheden er mere mistænksom end naiv... spørgsmålet er dårligt formuleret.. har svært ved at forestille mig, det virkelig kommer fra en 9.klassepige...
Jeg behandler det seriøst, for hvis det er sandt er det jo forfærdeligt... hm.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-04-03 16:06

Jo, Emesen, du har ret, det skal selvfølgelig være højreparantes.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 16:19

nu må vi jo se om hun svarer, hvis ikke er der nogen som skal have en særiøs fotælling om hvad humor er og IKKE er.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 16:29

det har du ret i zero! Virker det ikke mærkeligt at knalde et så seriøst problem på tapetet og så iøvrigt ikke lade høre fra sig?
Christina

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 16:33

jo, nu er der efterhånden gået en god time, og vi har intet hørt. Ok, hun kan have andet for, men alligevel ligner det sq en "død fisk".

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-04-03 16:38

Det var der for jeg stillede det "uskyldige" spørgsmål - nemlig.
Emesen.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 16:40

var det til dette problem med anette, eller til Rellom, du svarede

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-04-03 16:42

det var ovre på anette siden jeg mente.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 16:43

Godt tænkt eyvind din snedige skurk!!!!

Glæder mig iøvrigt at i flittigt bruger denne smalltalk-tråd. Det burde da vise kandu, at der er basis for den!
Mvh Christina, der liiige er ved at øse ud af sin enorme viden om....skildpadder!!!!

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 16:47

ved ikke andet om skilpadder, end de kan trække vejret gennem anus.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 16:59

zero... du er underlig!!!!
Christina

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 17:26

det har jeg læst på en hjemmeside, men uderlig.....hhm...nej.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 17:30

Nå drenge... vi skal til "efterfødselsdag" hos svigerfaren.. kan I have det så mægtigt!
Hvis en af jer gider maile denne tråd til kandu, ville det være dejligt.. jo flere gange de får den, jo mere seriøst må de da tage spørgsmålet om en "sladre-plads"!!!
Christina

....

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 17:34

yeah det kan vi jo gøre. Nu er der også bold (Brøndby vinder sikkert), Så i må hygge

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-04-03 17:37

Jeg skal spise, hej hej.
Emesen.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 19:38

var der nogen som så fo'bold. Det var sq en go kamp, brøndby sqlle bare have vundet

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 19:59

så ikke fodbold, men kan gætte at du er ked af det nu!!!!
Har spist rester hos svigerfar, nu vil jeg om lidt vaske mit gulv i eddikesyre.. et råd fra Melander!
Christina

hmmmmm...gad vide, om CLAN er blevet absorberet af sin sofa???

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 20:48

Det er du utroligt, som den kontorstol klistrer til min dertilindrettede. NU går jeg i gang med gulvet... kigger ind senere, hej så længe!!!

e rengøring....

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 20:49

hm... min rebus kiksede. der sku selvfølgelig ha stået "djævel-ske" rengøring!!!

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 21:39

he he he lol.

Ej tabte brøndby, den blev 1-1, men i følge mine odds skulle kampen hvae være 1-2 eller 1-3. men 1-1 er da fint, vi henter pointne senere. På onsdag slår vi dem jo ud af pokalkampen, så de får det STORE tudefjæs på.

Og tag en pause, af og til, hvis du bruger eddikesyre 80%, den kradser gdt i næsen, og man blir så dejlig tåget (???).

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 21:42

kradser ikke nær så meget som god gammeldags 3 dobbelt salmiakspiritus... gad vide, om man stadig kan få det?
Iøvrigt hjalp det overhovedet ikke på mit gulv

Christina

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 21:49

hvad er der da galt med dit gulv??????

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 21:54

jaae.. det er lavet af merbau (mørkt hårdttræ) men det er blevet mat, trist og kedeligt...glansløst. Så skrev jeg i mit spørgsmål, at selvom det lyder klamt. så er det blevet rigtig pænt der hvor hunden har brækket sig på det!! Melander svarede, at gulvet sansdsynligvis er for kalket, og at hundebræksyren havde opløst det.. derfor anbefalede han at vaske gulvet i en 1:4 eddikesyreopløsning (frem for at overbrække hele gulvet!)
Det har jeg så prøvet nu, men det hjalp overhovedet ikke... blev bare lidt renere!!!

den eddikesyrestinkende Christina, der godt kan lide lugten af 3dobbelt salmiakspiritus!!!

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 22:00

Du kunne jo slibe hele gulvet, og så omlakere det. Det har "Det´leth", vist sagt et par gange. Bare husk at starte fra væggen og hen mod døren, og ALDRIG omvendt.

Hvis du godt kan lide lugten af de der ting, kunne du jo lave en parfume serie til rengøringsfolk (måske lidt langt ude)

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 22:01

ikke måske, den VAR langt ude

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 22:02

he he "eau de salmiacci"

Som jeg sdkrev i spørgsmålet (under hus og have) har jeg ikke rigtig råd til at gøre en hel masse ved det, så det skalv være en her & nu & billig løsning... fattigrøv...suk!
Christina

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 22:37

jeg skulle ikke mene at det er så dyrt at leje en gulvsliber, og så købe noget lak. Dette er sæ'fø'li' ikke en lige-her-og-nu-løsning, men kræver måske et par fridage. Så man behøver ikke at hedde von And, for at gøre det. Tag evt. ned i dit byggemarked, og snak med dem.

Du kunne også holde en KÆMPE fest, hvor du først servere en masse spirritus, og derefter skifte til guldøl......så skal dit gulv nok blive afkalket

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 22:39

det sidste lyder sjovere...kommer du?
Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 22:41

Gemalen lavede ellers lige glansnummeret.. "Orv hvor det virker, det må jeg sige, det har godt nok pyntet" sagde han om stuegulvet..... Forskel fra før og efter: Jeg havde tændt lyset...! det var køkkenet, jeg havde forsøgt mig med... ups!!!!!!!!

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 23:09

he he he, så kan han lære det. Og hvor der er fest, er jeg.
Men det er måske bare ikke så sjovt dagen efter, når det skal fjernes.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 23:12

naaj, men det er derfor, man skal være mange.. så er der forhåbentliog nogen, der synes det er klammere end man selv gør, og så fjerne de det... (adw)

Ser ud til at jeg fik ret i at hende folkeskolefisen var en "and"... irriterende at tage alvorligt stilling til folks dårlige "humor", men mon ikke det er børn, der er på spil? Sikkert nogle, der mobber...

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 23:17

tanken har da også passeret gennem mit hoved, med at nogen måske ville udstille en eller anden der hedder anette. men jeg håber da på en måde at det er fis, og at det aldrig har fundet sted, det der står i spørgsmåæet

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 23:24

jaee.. man har jo svært ved at acceptere, at verden er ond ind i mellem.

hm..lægger kabaler og overvejer at nosse mig sammen til at gå i seng...
meeen der går nok en times tid inden jeg får gjort alvor af det. har fået vendt op og ned på min døgnrytme mens jeg har været syg... og har fri imorgen!!!
Christina

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 23:32

det lyder da ikke godt. Men drik 2 shots med Stoherrom, og læg dig til at sove med en hue på, og en pyjamas. Du vil svede, som var du amin jensen til et marahton (ok den var lidt led, men han driller også andre).
Jeg har ikke fri, men skal tilbage til det daglige HTX arbejde (gaaaaaaaaab).

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 23:34

Stoherrom = Stroherrom

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 23:52

nå , men kan du hygge, jeg tøffer mod min seng, da jeg savner lidt søvn.....shhh, kan allerede hør min pude kalder. Go'nat da.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 23:54

sleep tight

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 07-04-03 00:00

jo tak, i lige måde

Over and o...z

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 00:43

Jeg vil ønske godnat til jer alle... vi kan vel ses på denne tråd igen? Der er vel ingen grund til at lukke og oprette en ny? Eller hwa siiir I...

Godnat fra Skingurs Søndags Smalltalk

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-04-03 09:35

Hejsa og velkommen til en mandag morgen / formiddag - flot og solrig dag på Djursland

Sofaen har løsladt mig igen, tagetagen fungere tilsyneladende igen og en ny uge er begyndt.

Jeg har lige siddet og 'kigget lidt' på Christinas gulv-talk

Jeg tror nærmere at det er en kombi af afkalkning og udtørring, der nu er gældende, og med fare for at lyde som Leth, så prøv med et tyndt lag lindolie (prøv først i et hjørne evt. bag en dør).
Hvis jeg kigger på vores køkkenbord (70mm bøgeparket), så bliver det mat og trist med tiden, og lindolie gør det pænt og glansfuldt (samt vandafvisende) igen.
Der findes et hav af 'træpleje' som kan købes for en mindre formue... noget er sikkert godt, og noget andet sikkert direkte skadeligt for dit gulv - nu er det jo ikke lige så'n en ting man udskifter (gulvet altså), så jeg ville nok tage mig en snak med den lokale gulvmand ('træmand')... prøv at 'spild' lidt madolie, hvis det hjælper på glansen, så er det fordi dit træ er udtørret - tænk på de hvidskurrede skibsdæk.

en hunds mave indeholder også en masse fedtstof

Hvad angår dette med at oprette eller bibeholde 'denne tråd', så ser jeg da ingen grund til at oprette en ny, med mindre man da er træt af den tid det tager at hente den 'hjem'. På den anden side, så ku' det også være sjovt at se, hvor mange kommentarer Kandu rent faktisk kan tåle før det hele ramler sammen, men mon ikke de har en 'limit' på?

Skal en tur ud på DG og 'rode' lidt med deres computer + tage fotos af det nye abehus, så jeg er nok ikke så meget hjemme på Kandu i dag... måske i aften. Skal også til at pakke mine sydfrugter, da den onsdag aften står på arbejde de næste 3 uger (får lettere gåsehud).

Hygge... vi snakkes
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-04-03 09:41

Ang. det der gulv-deo avec odeur... så 'dufter' lindolie af nødder (for mig altså)...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 09:43

Godmorgen Søren!
Jeg har også tænkt på det med olie... og her til morgen prøvede jeg at "male" et stykke af gulvet med en fed gang probat med lidt eddikesyre i... men det ser jo altid bragende godt ud, når det er vådt!!! Imens jeg malede det, tænkte jeg faktisk på det med at der er fedt i hundemaver... så måske en kombi af eddike og olie (dressing... hmmm)

Øv, jeg er misundelig over du skal ud og klappe aber & andre dyr..
Min kære mand så lidt paf ud, da jeg sagde vi skulle ud & klappe dyr sammen med dig og fruen.. men nu er han selv blevet kanduman!!!!!

God dag... "ses" i aften!

Christina, der synes det er ærgeligt Søren skal på arbejde på onsdag

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-04-03 09:49
Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 09:51

jaaa... men du ved, sådan en fattigrøv som mig må nøjes med, hvad der er i køkkenskabet...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-04-03 09:56

Merbau
Merbau vokser bl.a. i Malaysia og Indonesien (troede det var nord jylland). Farven varierer fra orangebrun til rødbrun med uregelmæssige åretegninger. Det giver et eksklusivt gulv med et flot varmt spil. Merbau er tungt, hårdt og meget stabilt.

og jeg kan selvfølgelig ik' la' vær' (du har sikkert selv kigget der) http://www.triptrap.dk/dk/woodcare/result.asp?id1=366&id2=489

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-04-03 09:59

Madolie, madolie men det klistre sikkert fælt + går af i vask

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 10:02

ja det er jo lige det....
Hm. Nok om mit dumme gulv (som jeg jo egentlig er meget glad for... trist IKKE at have et gulv! Og dette har min arme mand selv lagt!)

Idag vil jeg op til hesten og se, om den gir en tur i skoven!!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-04-03 10:09

'Det lydder sjovt... ud og nyde det gode vejr. Vores datter er selv 'bidt af en gal hest'. Det har hun nu været i rigtigt mage år.

Og I skal begge være velkommen til at komme med ud på DG, med eller uden os i Grenaa, men så kommer du nok ikke så meget bag facaden, som du eller ville... samtidigt så skal jeg da oplyse at både Annelise & Benny prøver at gøre det til en oplevelse at besøge dem - det hele startede som en hobby... og så voksede det. De har begge stadigvæk ikke sluppet jordforbindelsen og vil dyrene en masse godt.

Nå vi skulle ud og nyde den danske natur... vi snakkes ved i aften Hils gemalen her fra Grenaa

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-04-03 16:57

Let the smalltalk run.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 18:59

OOOOgggg smalltalken ruller!
Har været i skoven med hesten... pragtfuldt. Så masser af råvildt (mums.. øh, jeg mener- skønt at være i kontakt med naturen!)

Nu kan jeg tilgengæld mærke en bihulebetændelse i anmarch, så hvis jeg er RIGTIG heldig, kan jeg blive hjemme fra seminariet imorgen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-04-03 20:06

Hej Christina

Du er da rigtigt heldig hvad angår influenza, snue, trægulve osv

Lige en lille hilsen fra Djursland & Søren som pt har en PC splittet ad i noget som sikkert ligner Irak, når alle hestetyvene er færdige med at lede efter olie. Kan være jeg får brug for alle mine points før natten er omme *GG * Sidder og jonglere med RAM klodsser, HD med blå røg og et bundkort som vist har set bedre dage... men så fik jeg da solgt min gamle computer (den lignede efterhånden en go' årgangsvin med støv og andet vedhæng).
Så nu montere jeg svejsebriller, hælder benzin på kædesaven... så må vi se om der kan komme liv i de sørgelige rester på bordet

Hygge til jer alle derude
Søren

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 20:37

he he... god arbejdslyst! Du skriver bare.. det er gemalens hobby at skille skidtet ad og samle det igen, så han kan sikkert hjælpe!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-04-03 21:40

Ditto her... send ham fluks herned, jeg tror der er lidt kold kaffe tilbage at skylle efter med

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 21:42

kold kaffe og varm øl.... der skal vist flere lokkemidler til min ven!!!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-04-03 21:47

Naahhhhh! Jeg ku' måske fremtrylle en 'toldfri' fra skabet - eller flere af same

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 21:48

Now we`re talking! han har en lille ting med whisky...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-04-03 21:49

Tror Kandu har ramt toppen af bjerget... der kommer ikke flere mails for at notificere nyt på http://www.kandu.dk/dk/spg/13540

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 21:52

Hvis det er denne tråd, så gør der da hos mig....
Hm. Ellers så sender vi dem denne her som gave og starter en ny Skingurs Søndags Smalltalk (dag 3)

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 21:54

Lukker & slukker her!
Af princip er der ingen der får point!!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-04-03 21:55

Så kan jeg tilbyde...
- Scott's Selection
- Glenlivet
- Crown Royal (min favorit).
- Bushmill... kun en sjat som kan frakende førebeviset tilbage.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 21:56

Gentager...
Lukker & Slukker
Ses i Skingus Søndags Smalltalk del 2

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-04-03 21:58

OK!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-04-03 22:02

Ok hej hej - så drikker jeg selv min shivas
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 22:03

HOV HOV EYVIND... DU DUKKER DA BARE OP I DEL II!!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-04-03 22:06

Ja ja - det gør jeg da.
Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 14-04-03 00:39

Tak for svaret ZeroXP. Ses på "smalltalk" !