/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win 7 tip - hvordan bruges det
Fra : Eyvind
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 02-05-09 19:26

I dette tip kan der hentes 25 rar filer
http://www.kandu.dk/tip19562.aspx

Når de udpakkes indeholder de hver 2,35 GB (tilsyneladende ens )
De kan jo ikke være på en DVD alle sammen, så hvordan bruges disse filer.

Jeg har fået en forklaring men fatter ikke hvordan disse filer bruges.

Venligst en forklaring i udskåret pap.

Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-05-09 19:38

Jeg forlader comp......................... TV film.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-09 19:39

Du har brugt et forkert tip: http://www.kandu.dk/tip19567.aspx

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 100 point
Dato : 03-05-09 07:48

har du winrar. hvis ja. gør følgene.
åben den mappe hvor du har dine ra filer. og bare tryk på rar fil 1. og udpak. så udpakker den automatisk alle filerne og sætter dem sammen til en fil. sikkert en iso fil. altså en dvd image.

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 03-05-09 08:32

Vedr. kommentaren fra o.v.n.:
Linket til tip 19567, som igen linker til nedenstående side
http://www.comon.dk/news/faa.windows.7.gratis.i.et.aar_40745.html

Men der ses ingen downloadmulighed af Windows 7 på den side - eller er det mig der er helt blind?

VH.
Denpete

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-05-09 08:35

http://www.microsoft.com/windows/windows-7/default.aspx

The Windows 7 RC will be available May 5, and you'll be able to download it from this site through July.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-05-09 18:18

ovn > dette tip er det jeg snakker om:
http://www.kandu.dk/tip19562.aspx
Om du så hellere vil hente en win7 home om et par dage, må du selv om.

Nu vil jeg så prøve edison's anvisning om at pakke den første ud og brænde den på en DVD.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-05-09 18:29

Ved det godt, ville bare drille lidt fortsat god søndag

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-05-09 18:39

ovn - jeg har jo allerede en win7 på en af mine harddiske........... ultimate

Og en 9.04 på 8Gb pen (uden wine ........................................... endnu)

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 03-05-09 20:55

Tak for svaret edison.

Status:
Det var jo nemt Edison. Udpak - brænd iso filen på DVD - start installation....................sådan.
IE 8 følger med på denne Engelske udgave af Ultimate og serienummer står i det enlige første link.
Ellers kan jeg ikke uden videre se den store forskel på win 7000 og 7100............. altså lige at man får et år til at teste.