/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
mvsetup - Jeg kan ikke udpege
Fra : rudik
Vist : 1025 gange
85 point
Dato : 01-05-09 10:28

Hej kandu´er.
Forstil jer at i har en tegning i model vinduet, som i så ønkser at lægge ind i en layout ved hjælp at wievports. (mvsetup), alting går fint, men når i så skal udpege vinduet der er rundt om selve viewet så er der ikke noget at udpege. Grunden til at jeg skal vælge vinduet er for at lave scall forholdene om eller slette den oprettede wievport. Jeg har en anden tegning hvor der kommer en fin rød kant på mine wievpots som jeg kan aktiver ved at doppelklikke på. Men på en af mine andre tegninger kommer denne kant ikke frem. HJÆLP! :D

// Rudi k
www.netkit.dk

Kommentar
Fra : JRST

Dato : 05-05-09 17:37

Prøv med at lave en ny single viewport (_-vports)

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 05-05-09 20:36

hjælper stadig ikke. det har jeg nemlig prøvet gennem mvsetup.

Accepteret svar
Fra : Kirstineka

Modtaget 85 point
Dato : 06-05-09 08:12

Er du sikker på at du ikke "står i et lag" som er off eller frosset når du opretter dit layout?
Hilsen Kirstineka

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 07-05-09 07:49

Pinligt at jeg ikke havde tjekket det til at starte med. Jo der var en lag med navn "AM_VIEWS" der var frosset.
Tak for svaret Kirstineka

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 07-05-09 07:56

Selvtak - der er ikke noget "pinligt" i det - vi "ses" jo nok på Netkit.dk
Hilsen Kirstineka