/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
ARW til JPG
Fra : theill
Vist : 770 gange
250 point
Dato : 01-05-09 09:19

Hej.

Leder efter et gratis program til at conventere ARW filer til JPG.

Nogen der ved hvor man kan finde et???

Har prøvet ReaConverter 5.5 pro.

Men det koster, og i prøven kan man kun konventere 5 billeder.

Det må gerne være lidt efter ReaConverter hvor man kan vælge alle billeder på en gang, og ikke kun et billed af gangen.

hilsen.

theill

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-05-09 09:35

Du kan jo prøve med denne....

http://www.imageconverterplus.com/how-to-convert/raw_jpg.html

Jeg tvivler på du finder noget GRATIS der kan konvertare RAW-filer, hvad det i realiteten er.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-05-09 09:40
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-05-09 09:41
Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-05-09 09:44
Kommentar
Fra : GramPro

Dato : 01-05-09 09:53

Gå ind på dit kamera's hjemmeside, for næsten hvert kamera har sit eget pogram, så hvis du har et Canon, kan du ikke se dine billeder med et sony's pogram. Ellers søger du i google, vor du søger på navn+raw, og der vil så komme nogle forslag op. Viser det sig så, at det pogram du har fået downloadet ikke kan sammenarbejde med dit kamera, går du ind i kontroldpanel og vælger underpogrammet pogrammer og funktioner, der kan du slette det pogram som du har fået downloadet, også prøver du med det næste pogram på listen i google.

De fleste kameraer levers med en cd, hvor der er pogrammer til at åbne raw filer.

Håber dette hjælper dig.

God sommer

Kommentar
Fra : theill

Dato : 01-05-09 13:44

Filen er en ARW.
Det er sony's format.
Så filerne er .arw og IKKE .raw

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 01-05-09 14:00
Annuller spørgsmålet
Fra : theill

Dato : 11-05-09 21:23

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål