/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
GPS, men hvilken?
Fra : lassethorsted
Vist : 657 gange
20 point
Dato : 01-05-09 08:07

Jeg skal ud og anskaffe mige GPS til erhvervsmæssit brug, men hvilken skal man vælge? Jeg har set at Elgigantenhar en på tilbud til 666 kr i dag (en Navigon 5110), men er den noget værd? Er der nogen forskel på TomTom og adre GPS'er andet end mærket?

Kommentar
Fra : return

Dato : 01-05-09 08:10
Kommentar
Fra : return

Dato : 01-05-09 08:14
Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 30 point
Dato : 01-05-09 08:14

Citat
Er der nogen forskel på TomTom og adre GPS'er andet end mærket?

Ja, det er der efter min mening.

TomTom er det bedste, det nemmeste at finde ud af, der er aldrig problemer med sådan en, hvorimod de andre kan være noget rigtigt skrammel.

Nogen af dem der sælges som billige tilbud, der er ofte et gammelt program i, hvor vejnettet eks. ikke er opdateret, visse adresser kan de slet ikke finde fordi der er fejl i o.s.v.

Læs en test af den Navigon 5110 her:

http://mobilsiden.dk/?aId=5508

Godkendelse af svar
Fra : lassethorsted

Dato : 01-05-09 08:23

Tak for svaret dova. Elgiganten giver dog garanti for nyeste kort så tror ikke et bliver et problem. Jeg kører ud og stiller mig i kø!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-05-09 08:42

**RF - Bemærk : Denne Navigon 5110 er en Refurbishedmodel. Dette betyder at GPS’en oprindeligt har haft et Amerikansk kort. Efterfølgende har Navigon lagt nyt Europæisk kort i. Navigon har gennemtestet produktet og sikret at dette stadig stemmer overens med deres kvalitetskrav. Der kan forekomme ubetydelige små ridser på rammen. Dette har dog ingen inflydelse på navigationens funktioner. For at sikre din fulde tilfredshed med produktet, tilbyder vi 30 dages returret istedet for normalt 14 dage

Hentet fra elgigantens hjemmeside

Brian

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 03-05-09 19:41

Det hrjeg bemærket, men den er købt og testet og virker perfekt!