/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad skal/kan man bruge superpoint til?
Fra : dvnielsen
Vist : 434 gange
20 point
Dato : 06-04-03 11:24

? er blevet superbruger og har haft 100 Superpoint i lang tid. Er de til pynt?

De venligste hilsner

Daniel Nielsen

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 30 point
Dato : 06-04-03 11:26

Med dine superpoint indgår du i lodtrækningen om at vinde månedens præmie.
Jo flere superpoint du har, jo større chance har du for at vinde.

Godkendelse af svar
Fra : dvnielsen

Dato : 06-04-03 11:28

Tak for svaret Rellom.
   Cool

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 06-04-03 11:33

Læs også under Brugerservice

Kom godt igang, der står mange gode ting, det kan være rart at vide

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-04-03 17:24

Selv tak, dvnielsen. Ikke desto mindre bør sidste del af mit svar uddybes lidt, da det ellers kan misforstås:

Jo flere superpoint, du har optjent i løbet af en måned, jo flere chancer har du for at vinde den pågældende måneds præmie.

Det var bedre.