/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Skærm til Sony Ericsson W960i
Fra : Befan
Vist : 437 gange
200 point
Dato : 30-04-09 17:36

Hej alle sammen..

Jeg har vil gerne vide om der er nogen af jer der ved hvor man kna skaffe en LCD-Skærm til en Sony Ericsson W960i .. meget billigt for det billigste jegh ar set er ca 370 kr, men sys stadig det er mange Penge, for er ikke sikker på at det er det der er glat med mobilen. ...

SÅ håbede at nogen af jer måske kunne komme op med et bedre bud eller evt kan skaffe en meget billigt.?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-09 18:02

Hvad så med at FINDE UD AF om det er det der er galt

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 30-04-09 18:05

jamen det er det jeg ikke gider .. da det koster mig 500 kr vis jeg sender den over .. og vis jeg nu kan finde en billig skærm så tror jeg næsten det er det der er galt ;)