/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
små knopper på penis
Fra : hamdengule
Vist : 1921 gange
10 point
Dato : 30-04-09 17:14

hej jeg er en dreng på 15 år.
her det sidste år ca. har jeg haft en masse små hvide knupper for enden (tættest på kroppen) og ud fra mange af de knupper sidder der hår. er det nomalt at have de knupper? eller?
hvis det ikke er hvad ska jeg så gøre ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-04-09 17:16

du er penistosset

leg med pigerne i stedet, de har noget der er
sjovere

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-04-09 17:27

Det er normalt, der raser en hormonkrig i dig, så der sker ting og sager med din krop i disse år og du kan ikke gøre noget ved det. Men alle teenagere har det sådan. Og mine 2 drenge havde det sådan.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 30-04-09 17:37

Du må heller snak med lægen først og hurtig som muligt....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-04-09 19:34

Kan kun være talgkirtler, som har funktionen at smøre håret. De er en del af hårsækken som er mere fremtrædende på tyndhudede steder, hvis Du studerer Din armhule nærmere er de også fremtrædende der.
I Din alder er det helt normalt med større talgproduktion. Nogle af de små hvide kan så hænde at blive lidt betændte så det minder om en bums, men hold fingrene væk.

Kommentar
Fra : Son-ny

Dato : 30-04-09 19:35
Kommentar
Fra : bruuno117