/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
AT- problemstillinger; dilema!
Fra : weld
Vist : 559 gange
70 point
Dato : 30-04-09 14:04

Hej.
Sidder lidt og hader AT nu. hehe.
Fordi jeg skal jo til at skrive en synopsis.

Jeg har en række problemstillinger, og dem skal jeg jo præsentere på en eller anden måde.
Min første AT-lærer siger, at jeg skal skrive en lang og udybende præsentation af problemstillingerne, så man hurtigt i delkonklusionerne kan svare på dem.

Mens min anden AT lærer, siger at det er ligemeget med længden.

Jeg ved virkelig ikke, hvordan jeg skal præsentere dem. Hjælp!

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 30-04-09 14:09

Hvad er AT?

Kommentar
Fra : weld

Dato : 30-04-09 14:19

Almen studieforberedelse :) Noget man har på det almene gymnasium - desværre..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-04-09 15:59

Prøv at læse lidt her, så du kan komme videre--- men husk at for alle de punkter du opstiller, skal du komme med en uddybende forklaring, så hvis jeg var dig, ville jeg begrænse mig

http://www.emu.dk/gsk/paa_tvaers_af_fag/projektarbejde/problem/index.html

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-04-09 17:19

Citat
hehe.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-05-09 16:57
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-05-09 17:00

Prøv at læse præcist hvordan du skal skrive en problemformulering

http://www.skrivopgave.dk/problemformulering

Annuller spørgsmålet
Fra : weld

Dato : 15-05-09 11:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål