/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kære Kandu STOP det her snyderi straks "~
Fra : briani
Vist : 342 gange
1 point
Dato : 06-04-03 11:08

Forsættelse af mit spørgsmål til Kandu,da de stadig ikke har reageret,har jeg tænkt mig at blive ved med at ligge det her spørgsmål på seneste 25,og lige så snart den ryger ud fra listen,så ligger jeg den op igen,så den hele tider er synlig
Så må Kandu da reagere på et eller andet tidspunkt
http://www.kandu.dk/dk/spg/13451
Kære Kandu
At oprette flere profiler er fuld lovlig
Men det er vel ikke lovlig at man snyder med dem indbyrdes
Altså at man opretter et spørgsmål med en af sine brugernavne og besvarer den med et af sine andre brugernavne.
Derfor vil jeg meget gerne have at i kikker på kandubrugeren CyberFish
Som helt klart snyder så det basker,Han/hende har inden for det sidste stykke tid oprettet en del nye brugernavne,og snydt indbyrdes med disse.
Jeg har ikke gennemgået hele CyberFish historik,det orker jeg ikke,men dem jeg har fundet,er helt klart beviser på snyderi.
Prøv at se her.
http://www.kandu.dk/dk/spg/13385
Besvaret efter 4 minutter og tildelt 5 stjerne for svaret.
http://www.kandu.dk/dk/spg/13377
Besvaret efter et minut,og tildelt 5 stjerner for svaret
http://www.kandu.dk/dk/spg/13380
Besvaret efter et minut,og tildelt 5 stjerner for svaret
http://www.kandu.dk/dk/spg/13438
Besvaret efter et minut,og tildelt 5 stjerner for svaret.
http://www.kandu.dk/dk/spg/13431
Besvaret inden for et minut,og tildelt 5 stjerner for svaret
Så på den måde kan man nemt komme til tops.
Så kære kandu,den bruger må helt klart efter min mening udelukkes herinde fra,og hvis i ikke mener det,så skal brugeren helt klart have alle sine point SLETTET.
Mvh Brian

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 06-04-03 11:30

Send dem en Mail så tror jeg det bliver ordnet

Hilsen mig

p.s. holder med dig

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 06-04-03 11:31

Jeg vil også streke nu

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 06-04-03 11:42

Hej briani.

Ligesom Pete_man vil jeg sige, hvorfor sender du dem ikke en mail??
Så får de den jo i hvertfald ind med posten, og så send den en gang
om ugen måske, det tror jeg er bedere end at lægge sprøgsmålet ind
her.

Bare min uforbeholdne mening.

Med venlig hilsen
Mone
og god søndag

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-04-03 11:51

Hej Brian

Det undrer også mig, at kandu ikke reagerer.
Pointsvindlen er jo med til at underminere selve konceptet bag kandu.dk
Og jeg har svært ved at tro, at de er ligeglade med det.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-03 11:54

Hej Pete og Mone
Hvis i læser omme ved mit spørgsmål
http://www.kandu.dk/dk/spg/13451
Kan i se at jeg også har sendt Kandu en email om overstående,men intet fået retur
Mvh og en forsat god søndag
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-03 12:00

Hej Rellom
Ja det er da rart lige at få bekræftet om det er iorden at snyde med point ikk
For så vil jeg da gå igang med det samme
da jeg har godt 18000 ledige point,som så kan blive ombyttet med superpoint
Hvor mange har du? så kan vi jo bytte indbyrdes
Også god søndag til dig
Brian

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 11 point
Dato : 06-04-03 12:04

.jeg har kun 821 men vil gerne være med til at bytte, da der aldrig er nogen der gider give mig point for de svar, de ellers er godt tilfredse med!!!!!!
Christina

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 06-04-03 12:05

Hmm. Jeg syntes nu også at Kandu, til tider virker lidt "spøgelsesby"-agtig.
Jeg har altid fået høflige svar på mine mails til Kandu, men i forbindelse med en præmie jeg vandt her: http://www.kandu.dk/dk/spg/13368
har jeg sendt dem 3 mail siden februar og overhovedet intet hørt, den ene mail nåede vist godt nok ikke frem, men alligevel .
Det kan være, at de afspadserer eller lignende. De plejer da ellers at svare.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-04-03 12:12

Hej Brian

Jeg har desværre kun 4594 ledige point.
Men derfor kan vi da godt bytte.

Hej Christina

Jeg kender det godt. Så sent som i dag fik en anden bruger 200 point
for at GENTAGE en løsning, som jeg var kommet med 5 timer før.
Men den slags må man tage med.

De bedste hilsner til jer begge to
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-04-03 12:19

Har du ikke fået din præmie, srhansen?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-04-03 12:19

Jeg har 383 point men dem slipper jeg ikke uden videre.
Emesen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-04-03 12:24

Okay, srhansen - jeg fik ikke tjekket dit link i første omgang.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 06-04-03 12:29

Hej Rellom

Joh, jeg har skam modtaget min præmie på selve juleaftensdag Jeg nåede også at blive rigtig glad for den inden den gik i stykker. Jeg har søgt overalt på nettet for at finde en forhandler, men desværre uden held. Derfor tillod jeg mig at skrive til Kandu, for om de eventuelt kunne oplyse mig om hvor de har købt den, men uden held.
Jeg vil selv prøve at lave den, men det er bittert hvis det ikke lykkedes mig og jeg bare kunne have brugt en eventuel garanti.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-04-03 12:40

Hej srhansen

Det forstår jeg godt. Og jeg er enig med dig i, at her burde kandu
træde hjælpende til.

Dit spørgsmål har iøvrigt gjort mig opmærksom på, at jeg - vistnok - er
kommet til at kyle papirerne til min egen præmie ud.

Indtil videre fungerer den ganske vist fortræffeligt.
Men det er der jo ingen GARANTI for, at den bliver ved med.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-04-03 13:50

Hej igen Brian

Der er også den mulighed, at kandu ikke reagerer, fordi du med
dine indlæg allerede HAR løst problemet.

CyberFish har jo ikke vist sig siden.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 06-04-03 15:25

det kan Rellom jo have ganske ret i, hvilket jeg da håber. Men jeg synes stadig at briani skal prøve at tage kontakt med kandu, endnu engang, bare for at se om det er pga. det er weekend, at de ikke svarer.

Over and out - ZeroXP

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-04-03 23:01

Nu skal i da ikke være sådan efter zonker....man kan vel godt skifte profil....så længe man ikke "svindler" med dem

Det er vi da andre der har gjort
Iøvrigt, hvordan fa'en kan i have så mange ledige point.... jeg har kun 448

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 23:05

øh uffe... hvordan kom zonker liiige ind i billedet her ?
Apropos profil.. kan man ikke rette i den? Jeg mener.. om 5 år står der stadig, at jeg er 30 og ikke har fået et hus på landet....

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-04-03 23:17

Dette er jo fortsættelsen på http://www.kandu.dk/dk/spg/13451 hvor zonker nævnes

Profilen kan ændres men ikke navnet da den er direkte tilknyttet medlemsnummeret dit (skingur) er f.eks 64894 og alle steder du har skrevet er det dette nummer registreret, og omsættes i en database til navnet....

Så hvis man ændrede navnet ville det blive ændret overalt på kandu.dk

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 23:19

jamen jeg vil ikke rette navnet..bare vide, om jeg kan rette min alder næste år...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-04-03 23:33

jeps....uden problem
"din profil" (i venstre menu) --> "rediger profil" (i højre side)

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-04-03 16:41

Hej alle sammen
Så fik jeg endelig et svar fra Kandu
her er hvad de skrev til mig.
----------------------------------------------------------
Hej Brian

Tak fordi du opdagede dette snyderi, jeg kan fortælle dig, at Cyberfish har fået fjernet 2000 superpoint og er blevet blacklistet fra denne månedes udtrækning, så selvom han figurere på præmiesiden vil han ikke indgå i lodtrækningen.

Med venlig hilsen

Søren Jensen
(Servicemedarbejder)
-----------------------------------------------
Mvh Brian

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 13-04-03 09:55

Tak for svaret skingur.
jamen så får du da den ene point fra mig af
Mvh og en rigtig god påske
Brian

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 13-04-03 09:59

Holda kæft

det var godt hele 2000 superpoint det er vildt

zez alle sammen!!!!!!