/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
MS Expression web
Fra : meggi
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 29-04-09 19:11

Nogen der er gode til ovenstående ?

Jeg har lavet en HP i FP og skal nu redigere den.

Jeg kan pludselig ikke få lov at redigere i baggrunden, hverken farver vandmærke eller noget. Alt på denne side er "Faded ud" altså utydelig så man ikke kan benytte nogen af disse funktioner.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig, det er virkelig et problem.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Jonassen

Dato : 30-04-09 01:22

Jeg hader når folk spørger om det her - MEN.....

Er det en lovlig kopi? Det lugter langt væk af deaktivering og der har lige været "store-opdateringsdag" på alt på Office-pakken.

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 30-04-09 07:01

Den er ok, og det er kun på denne HP side jeg har problemet

Jeg tænker mere i, om det kan være fordi den er lavet i en tidligere version af FP?